Moe en moodswings....

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Mariel79, 5 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Sinds gisteren onzettend moe en last van de wel bekende moodswings...
    Gisteren hoefde er maar iemand iets verkeerd te zeggen en ik begon al te steigeren, en vandaag kan ik overal wel om huilen...
    En nu kan ik amper mijn ogen openhouden en ik moet nog de hele dag werken, ben benieuwd hoe ik dat ga volhouden :(
    Is dit normaal na 5 weken zwangerschap en hoe lang blijf je dit houden ?

Liefs Sushi

2. Dancinglady

Dancinglady Bekend lid

29 jan 2008
    731
    0
    16
    Hoogerheide
    Het is voor iedereen toch weer wat anders denk ik. Wel weet ik dat ik me na 7 weken ziek heb moeten melden vanwege de vermoeidheid en misselijkheid. Als het werken niet meer gaat, dan gaat het gewoon niet. Daar moet je je geen zorgen over maken.
    Ik voel me inmiddels iets beter, maar nog niet goed genoeg om weer te werken.
    Men zegt dat de meeste vermoeidheidsklachten na 12 weken voorbij zijn.
    Ik had in het begin ook veel last van moodswings, maar dat is bij mij al een stuk minder, dus ook daarvoor is hoop.
    Succes met alles meid!

3. ursie

ursie Lid

4 aug 2008
    35
    0
    0
    fotografe
    duiven

Hoi Sushi,
    Ben zelf ook 5 weken zwanger en ben ook zo ontzettend moe. zit nu op mijn werk en het is echt zooo zwaar om het vol te houden. ook ben ik gisteravond en vanochtend lekker tekeer gegaan tegen mijn vriend. hij snapte er niets van zo ineens begon ik tegen hem uit te vallen. het is echt zo vreemd, je kan er niks aan doen. blijkbaar is dit normaal, ik weet het ook niet...

4. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi Ursie,

Erg he, die arme mannen van ons :D hahaha.
    Het schijnt er inderdaad allemaal bij te horen, ben allang blij dat ik niet misselijk ben...
    Sterkte ermee ! liefs Sushi

5. kindje

kindje Lid

31 jul 2008
    44
    0
    0
    Hoi hoi,

ik ben iets korter dan jullie zwanger, maar die vermoeidheid herken ik wel.... jeetje, ik ben ook blij als ik naar huis mag om 17:00 uur. Ik word 's ochtends al moe wakker!

Ik ben in plaats van snel boos eerder een beetje down.... zou dat ook normaal zijn? Ik ben wel heel blij dat we een kindje krijgen, maar verder ben ik erg emo en zie ik het snel zwart in. Normaal heb ik dat nooit zo sterk.....

6. ursie

ursie Lid

4 aug 2008
    35
    0
    0
    fotografe
    duiven
    Ik ben in plaats van snel boos eerder een beetje down.... zou dat ook normaal zijn?

volgens mij is dat wel normaal hoor. heb er zelf ook last van. het ene moment happy en andere moment down en dan moet iedereen het ontgelden.

7. kindje

kindje Lid

31 jul 2008
    44
    0
    0
    Beetje raar om te zeggen misschien, maar wel fijn om te horen! Ik hoor iedereen wel over snel boos, maar ik lijk juist wel rustiger geworden en kalmer.... maar dus ook meer somber helaas.... Het zal er wel gewoon bij horen idd.

Is het bij jou ook je eerste zwangerschap?

Groetjes

8. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Ik merkte juist aan me onwijze moeheid en stemmingswisselingen dat ik wel eens zwanger kon zijn en bij mij begon die onwijze moeheid denk al vrij kort na de bevruchting... Ik merkte aan m'n lichaam dat er iets niet 'klopte' 'savonds al om half 10 helemaal kapot naar bed ('sochtend om 6 uur eruit om te gaan werken) en tijdens koffiepauze om 10 uur was ik weer zo moe dat ik ter plekke in slaap kon vallen.
    De ene vrouw heeft er last van de ander niet
    het is dus vrij normaal. Je lichaam heeft ook zeker wat te verduren.

En tsja.. die mannen moeten het gewoon maar nemen want als het goed is krijgen ze er iets heel moois voor terug!
    Suc6

Mariska

9. Sasanna

Sasanna Lid

27 jul 2008
    28
    0
    0
    Brabant
    wat herkenbaar zeg! Ik ben ook heel moe, en het weekend gebruik ik echt om bij te tanken. Ik lig het liefst de hele dag in bed(iets wat ik normaal helemaal niet kan), maar ga wel gewoon werken.
    Ik vind het ook moeilijk om nog niks te zeggen tegen m'n collega's (ik ga het pas vertellen na ongeveer 12 weken), want voel me op m'n werk ook misselijk etc.
    Zondag de hele dag in bed gelegen. 'K heb ook geen trek in warm eten en zo... maar.... het hoort er allemaal bij schijnbaar. Moodswings (nog) geen last van geloof ik...
    Morgen 1e afspraak vk... spannend
    sterkte allemaal!

liefs
    Sasanna

10. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Het is voor mij mijn eerste zwangerschap dus erg nieuw allemaal en ook geen idee wat hoort en wat niet.....
    Erg fijn dus om te lezen dat moeheid er echt bij hoort ! Kan ook niet wachten om naar de vk te gaan en te horen wat ik allemaal kan verwachten en moet regelen etc. Nog 3 weken en dan mag ik!
    Sterkte allemaal ladies !

liefs Sushi

11. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Ik was tot ongeveer 15 weken super moe, echt constant moe, kon de hele dag wel slapen. Sindsdien gaat het iets beter, maar een middag/avonddutje vind ik wel nog steeds heel fijn als ik er tijd voor heb! En dat moet je ook doen, een baby kost heel veel energie voor je lijf, en die energie pikt de baby van jou.

Moodswings heb ik nog steeds, soms echt heel erg, vrees dat die de hele zwangerschap zal blijven duren ;)

12. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.209
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Meiden hier ook ontzettend last van moeheid. Zou volgens mij de hele dag wel kunnen slapen. Omdat ik natuurlijk overdag niet kan slapen ivm werk slaap ik s'avond gewoon heel vroeg.

gr vruchtje

Deel Deze Pagina