Lieve dames Mijn vorige topic ging over mijn zwangerschap, dat ik na een aantal jaren proberen toch zwanger was geworden. Dat is toen in april uitgelopen op een miskraam waar ik veel verdriet van had. Ik ben 6 juli voor het laatst ongesteld geweest. Mijn cyclus nog nooit langer als 30 dagen geweest maar na miskraam geen behoefte meer te temperaturen enzo. Mijn menstruatie 6 juli was normaal, rood bloed met kleine stolsels duurde een volle 5, a 6 dagen. Nu voel ik me al een tijdje niet lekker, had nog een pakje testen van de action liggen, heel gek had ik de drang te testen. En ja hoor, positief. Clear blue gehaald, die zegt 1-2 weken. Maar ik vind dit zo gek aangezien mn menstruatie 6 juli was?? Iemand n idee?
Je zit dus nu op cd 16? Ik zou dan denken aan mogelijk een reactie op lh. Ik zou dan over 2 dagen nogmaals testen.
Ben echt blij dat jij reageert haha, ik had de laatste keer heel veel aan jou reacties, dankjewel daarvoor. Klopt ja! Ik neem niet aan dat de 6e de innesteling was, dan was het toch nooit zo veel bloed inclusief klontjes geweest? De clearblue zegt zwanger 1-2 Ik had het wel met best waterige urine gedaan.. weet niet eens of dat wat uit maakt..
6e kan geen innesteling zijn geweest, want dan had je echt knalpositief moeten testen. De actiontesten zijn licht genoeg om te kunnem reageren op een lh piek. Ik zou over 3 dagen nog eens testen
Oh dan is het niet logisch nee .. hmm vreemd .. zit niks anders op dan paar dagen wachten en dan weer kijken .. het kan natuurlijk wel dat je al op bijvoorbeeld dag 8 of 9 eisprong had in je cyclus dan is dit 8 dpo ofzo ..
Spannend! Ik hoop voor je dat de testen de komende dagen op gaan lopen. Kan best zijn dat je deze cyclus je eisprong eerder heb gehad. Dat het door je miskraam allemaal een beetje in de war is.
Bij mij hebben beide testen al eens gereageerd op lh. Ik zit vervroegd in de overgang, en dus is mijn lh heel hoog. Heb al 2 keer een positieve Clearblue test gehad met 1-2 weken en een aantal keren vals positieve action testen. Ben nog nooit zwanger geweest.
Hij is zeker opgelopen! Wat spannend zeg na een miskraam kan je cyclus ook even flink in de war zijn. Wellicht is je eisprong dus eerder geweest?
Ik mag zometeen om kwart over 11 bij de verloskundige zijn, ze wil graag een echo maken kijken of ze iets ziet, en bloed prikken!
Ik ben geweest! Ze zag een hele prille zwangerschap, van 4 weken, ze zei wel mooi verdikt slijmvlies, en ze zag de holte met vocht. Ik moet 18 augustus terug, en dan hopen we meer te zien!