Is dit goed?

Discussion in 'Zwanger worden' started by , Nov 13, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

Ik heb even een vraagje, ik heb op 10 november voor het eerst positief getest, een licht lijntje.
    Vanmorgen nogmaals, maar wederom een licht lijntje, hoort dit niet nu juist duidelijker te worden?

Ik heb een geschiedenis met enkele miskramen en bij die miskramen was ik altijd grieperig-verkouden. Ik ben nu al ruime tijd grieperig en verkouden en ben ontzettend bang dat dit dus ook weer niet goed is.
    Misschien maak ik me druk om niets, mijn vriend begrijpt mijn angst gelukkig en probeert me ook gerust te stellen.
    Aan de ene kant kijk ik uit naar de 28e vanwege een eerste controle echo, maar ik weet ook dat als daar nog niets op is te zien (7 weken vermoed ik) dat ik dan ook in de stress zit.

Jullie weten natuurlijk ook geen antwoord, maar ik moest het even kwijt...

Hopelijk gaat met iedereen goed die zwanger is, en voor die nog druk bezig zijn, heel veel succes!

Liefs Dommeltje

2. ancie

ancie Bekend lid

Feb 17, 2007
    514
    0
    0
    hey meis

ja ik kan alleen zeggen meiss luister naar je gevoel
    want zoals je gemerkt hebt waarscheinlijk als jou gevoel zegt het zit fout dan zit het ook fout ik twijfelde ook heel erg deze keer maar had niet sterk het gevoel van het zit fout het voelde goed zelfs maar was nog steeds bang van straks is het fout

ik wil je heel veel sterkte wensen in deze spannende tijd

liefs ancie

3. Hope1982

Hope1982 Bekend lid

Nov 13, 2008
    565
    0
    0
    Vreselijk lijkt me die onzekerheid. Maar probeer het beste ervan te maken, niet stressen want dat is sowieso niet goed voor jou en je baby. Probeer gewoon rustig aan te doen en hopelijk gaat alles goed nu.

Share This Page