Hye allemaal, Na even te verdwijnen van het forum kom ik toch nog maar eens jullie raad vragen.. 6 maand geleden (16/04) had ik een curretage na een MA op 11 weken zwangerschap (ons vruchtjes hartje stopte met kloppen op 9 weken) Het heeft even geduurd voor mijn cyclus terug in orde was. Afgelopen augustus ontdekten we dan ook dat ovulatietesten voor ons niet werken. (Via bloedafnames kwamen we te weten dat ze telkens 2 dagen te laat positief werden). Vermoedelijk had ik deze maand mijn eisprong tussen 7 & 9/10. Afgelopen vrijdag deed ik uit nieuwsgierigheid een testje en ik dacht een tuurstreepje te zien. Bon van niets uitgegaan want ja.. lijnogen zijn een ding. Echter had ik 19/10 in de ochtend toch ook een tweede streepje. Licht maar aanwezig. Deze ochtend een duidelijker streepje en toen... Bloedverlies. Het is al de hele dag net zoals mijn menstruatie.. zucht. Deze avond terug een test gedaan en het streepje was wederom en duidelijker aanwezig.. Menstruatie en toch een lijkende oplopende test? Wat is dit nu weer..
Hye hye, Deze ochtend getest, testen zijn duidelijk opgelopen. Ook digitale geeft zwanger aan. Bloedafname gehad en hcg heel laag (12). Bloedverlies is hetzelfde als mijn menstruatie, helderrood en veel. Dus ik vermoed dat het mis is.. Morgen naar de gynaecoloog..
Inderdaad.. ik ga ervan uit dat het mis is.. hopelijk zakt het hcg vanzelf weer vlot.. dan kunnen we door.. Wat een rot gevoel weer..
Jammer genoeg nog steeds in de rollercoaster.. HCG was van 12 naar 27 gegaan met 1 dag tussen.. Mijn menstruatie is echter nog steeds bezig. De huisarts denk aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap.. Ik ben echt bang. Die onduidelijkheid elke keer.. zucht
Dankjewel, intussen nog een bloedafname gehad en HCG was terug gedaald naar 15.. Waarschijnlijk dus een biochemische zwangerschap. Nu nog een aantal bloedafnames om hcg op te volgen tot 0 en dan weer door naar de volgende ronde..