Vraagje over borsten..Help!

Discussion in 'Zwanger worden' started by Momfulness, Aug 1, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Hallo,

Sinds 5 maanden proberen wij zwanger te worden en telkens krijg ik na mijn eisprong erge pijn in mijn borsten.
    Nu heb ik het weer en denk dan ook, zal wel weer gewoon ongi worden.

toch ben ik benieuwd of er zwangere dames zijn die ook altijd na de eisprong pijnlijke borsten kregen en dit ook hadden toen ze zwanger bleken?

Dan kan ik er misschien weer wat positiever tegenaan kijken, want ik ben alweer helemaal down... :(
    Groetjes luna

2. Humbly89

Humbly89 VIP lid

Apr 15, 2008
    9,723
    3,159
    113
    Female
    Heey

Ik had helemaal geen last van iets voor mijn nod.. we waren er ook niet vanuit gegaan dat we deze maand zwanger zouden worden omdat we maar 1 keer geklust hadden..
    Ik heb het zelf nooit last gehad van mijn borsten tijdens ongi of ervoor, ik heb er nu ongeveer een week last van..

Groeten Nicole

3. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

Nov 15, 2007
    3,124
    0
    36
    Ik heb altijd zere borsten gehad na mijn eisprong, net zo lang ik weer ongesteld werd. Dan was het weer over.
    En de laatste keer had ik ook gewoon pijnlijke borsten en toen ik op mijn NOD zwanger bleek te zijn waren de pijnlijke borsten ook weer zo'n beetje over. Wel zere tepels. En dat heb ik nu nog.

17w0d

4. madelief

madelief Fanatiek lid

Mar 18, 2006
    3,125
    204
    63
    Female
    fokker van Rottweilers en PRT
    Schopp, Duitsland
    Hier pijnlijke borsten voor ik zwanger was en toen ik zwanger was, dus geen verschil :) Meid maak je niet druk het kan dus ook gewoon zijn dat je wel zwanger bent :)

5. Zena

Zena Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    2,428
    0
    36
    Hier hetzelfde. Altijd zere borsten van ei tot ongi en toen ik zwanger bleek te zijn alle drie de keren ook gewoon pijnlijke borsten vanaf de eisprong.

6. Cb81

Cb81 Lid

Jul 29, 2008
    8
    0
    0
    Arnhem
    Hi, ik had ook altijd zere borsten en omdat er altijd ongeveer 2 weken tussen je ovulatie en het ongesteld worden zit, wist ik na 3 weken pijnlijke borsten dat er iets niet helemaal klopte... En idd zwanger! :) En nu nog steeds pijnlijk borsten.. pfff..

7. Momfulness

haha, beetje vreemd om jullie nu te zeggen dat ik blij ben dat jullie ook altijd pijn in de borsten hadden, maar fijn om te weten dat het niet uitsluit dat ik zwanger ben! Want dat denk ik dus meteen omdat ik verder ook geen andere afwijkende klachten heb.

Thanks!

8. Momfulness

Toevallig nog meer dames, met hetzelfde kwaaltje?

9. KleintjeValentijntje

KleintjeValentijntje Fanatiek lid

Apr 18, 2008
    2,917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Hier wel pijnlijke borsten tijdens eisprong! En die bleven toen ik zwanger bleek! :)

Succes met testen meid! Spannend! :)

10. Momfulness

Dank je Yvette,

had jij die pijn dan ook altijd als je ongesteld moest worden? Of alleen toen je zwanger was?

groetjes Luna1

11. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

Sep 23, 2007
    3,211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Voor ik m'n ongi kreeg had ik altijd een paar dagen last van pijnlijke borsten. Toen bleef dat wel een week of tien aanhouden, en dacht ik: laat is maar es testen!

Resultaat is bijna een half jaar geleden geboren! :D

12. Momfulness

Hoi dames,

bedankt,
    als ik dinsdag nog niet ongi ben test ik woensdag, dan ben ik van mijn allerlangste cyclus uit gegaan.

groetjes

13. Cb81

Cb81 Lid

Jul 29, 2008
    8
    0
    0
    Arnhem
    Spannend! Laat je het nog even weten? :D

14. Sylvia79

Sylvia79 Fanatiek lid

Sep 12, 2005
    1,245
    0
    0
    onthaalmama (gastouder)
    denderleeuw
    TOEN ik zwanger bleek te zijn had ik ook last van pijnlijke borsten maar over men bortsten liepen en blauwe aders en nu nog steeds

15. Momfulness

Hoi hoi,

Nou, vandaag begint het bruinverlies dus waarschijnlijk is het weer game over deze maand. De pijn kwam dus toch gewoon omdat ik ongi moet worden helaas.

Luna1

Share This Page