iK heb die test ook gedaan, maar die zit er wel anders uit. Maar ik vind het geen fijne testen in ieder geval.
Het is een pen streep dus niet positief. Vind het altijd zo raar dat iedereen bij een vage streep en menstruatie roept dat het een vmk is. Als hij nou duidelijk,overtuigend positief is vind ik dat anders
Ja vond het ook al raar maar die vent van sensitest gooide het gelijk op een vroege miskraam. ben het wel met je eens hoor BabyAngel, zo denk ik er ook over. Maar... van mijn lichaam snap ik even niets meer net terug van het werken en tegen 4 uur was het roze en net was het alleen nog maar bruin (sorry voor mijn woordgebruik).. en heb geen krampen meer maar wel een zeurend gevoel onder in mijn rug pff is dit nou ongie? (nog) niet toch??? groetjes
Spannend meid ik zou morgen met een KV test gaan testen als ik jou was. Hopelijk blijft het bloed weg en krijg je gauw een duidelijke test in handen!
je test 6 dgn voor nod meid kans dat je late innestelling heb is aanwezig en dus zou het een innestellingsbloeding kunnen zijn 6dgn voor nod testten is wel heel vroeg he
Edit: kan idd innestellingsbloeding zijn maar je bent ook pas gestopt met de pil en aan je cyclus te zien 14-29 is het ook niet regelmatig..Mischien ontpillen nog? Weet je wel wanneer je eisprong was?
tijdens mijn eitje heb ik ook 2 dagen bloed verloren dat was dag op dag 12 heb ik 2 dagen bloed gehad, en voelde hem springen (dacht ik) op 11 juni volgens mij. moet gewoon afwachten maar dat is zo moeilijk na zoon test als vanmorgen die ik ook totaal niet verwachte