Felle blauwe aders op de borsten?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by OemRomaissa, Jun 7, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. OemRomaissa

OemRomaissa Actief lid

Jun 7, 2011
    396
    0
    0
    zeeland
    Hallo dames,
    Wie herkent dit of heeft dit ook?

Felle blauwe aders op mijn borsten, ik ben heel erg licht kwa huidskleur (echt een melkfles hahaah) en je ziet normaal ook al wat aders maar niet zo duidelijk als nu!

het lijkt wel alsof er met blauwe stift op mijn borsten is gekleurd, ze zijn erg dik en fel en ze lopen door tot mijn schouders, ik heb dit normaal nooit

ik heb vandaag wel postief getest, en ik wil graag weten of dit erbij hoort

liefs oem (mama van ) romaissa

2. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

May 12, 2011
    1,318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hai hai....

Ik had dit ook en na een test bleek ik zwanger te zijn. De aders heb ik nu nog en ik ben 2 weken verder....
    Ik denk dat het erbij hoort (ik ben zelf nog ervaringsdeskundige haha) :D

3. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

dat hoort er inderdaad bij heb het mijn ganse zwangerschap gehad :)

4. Lola86

Lola86 Fanatiek lid

Jan 12, 2010
    1,660
    0
    0
    Ja dat had ik ook! :D nu je het zegt :) zijn weggegaan toen ik geen voledige bv meer gaf.

5. Belindada

Belindada Niet meer actief

Had ik ook! Ik word snel bruin van mezelf maar ik zat elke keer te kijken, had ik die aders nou al of niet maar je herkent je eigen lichaam wel anders was het je niet opgevallen, volgens mij waren die aders 1 van mijn eerste tekenen als ik achteraf terug denk.

6. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

Mar 29, 2011
    4,322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Ik ben ook een melkfles, word niet snel bruin maar bij mij bleef je die aders zien tot na de bevalling en de stuwing over was! Hoort er dus allemaal bij, hihih :)

7. Pixel2011

Pixel2011 Niet meer actief

Hoi,

Ik heb ook een aantal "spoorlijnen" op met name mijn linkerborst lopen die je normaal al goed ziet. Ik heb ook een zeer bleke huid.
    Gisteravond viel het mij op (en mijn vriend ook) dat niet alleen mijn borsten inmiddels wel een cupmaat gegroeid zijn maar ook de aders nu wel heel erg zichtbaar waren... Samen met de andere "verschijnselen" die ik sinds afgelopen weekend heb, hoop ik toch stiekum wel dat ik zwanger ben...;)

Mijn NOD ligt tussen 10 en 14 juni, dus ik ga dit weekend een testje doen (net ook al gedaan maar die was helaas negatief :(). Dus ik hoop maar dat mijn opgezette aders een positief voorteken zijn!

8. rebekka84

rebekka84 Fanatiek lid

Jan 27, 2011
    1,930
    184
    63
    had ik ook, hoort er bij.

9. MariaC

MariaC Fanatiek lid

May 4, 2008
    2,185
    56
    48
    Female
    Education
    Noord Holland
    Check! Hier ook!

10. surf

surf VIP lid

May 21, 2007
    14,595
    1
    36
    Noord-Holland
    hier had ik het een week voor nod. toen ik ze zag dacht ik meteen dat het raak was, en dat klopte gelukkig! ze zijn eigenlijk nog steeds erg duidelijk... (de kleine man is inmiddels bijna 14 maanden en ik ben sinds 9 mnd gestopt met bv...)

11. babymaken

babymaken Bekend lid

May 15, 2011
    613
    0
    0
    -
    Waalwijk
    Hoort erbij! Juist toen wist ik voor de zwangerschapstest dat ik zwanger was hihi! En nu 8 weken en 1 dag en nog steeds aanwezig. Probeer geen lage truitjes aan te doen, want ben bang dat mensen dan zien (samen met mijn lusteloosheid, stemmingswisselingen) dat ik zwanger ben hihi!

12. Hanna Mom

Hanna Mom Fanatiek lid

Jan 28, 2011
    1,235
    1
    38
    NULL
    NULL
    Kan het dan ook zijn dat je het niet hebt??

13. MamaVlindertje

MamaVlindertje Actief lid

Jun 4, 2011
    205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb het vooral (een paar dagen voordat ik mijn menstruatie krijg). Hier betekent het niet dat ik zwanger ben.

14. Napoleon

Napoleon VIP lid

Jan 19, 2009
    11,632
    0
    0
    Docente
    ik ben net zo'n smurf op mijn borsten... heb het alleen tijdens de zwangerschap

15. sweetlove80

sweetlove80 Fanatiek lid

Jun 8, 2011
    1,097
    398
    83
    Female
    Noorden van Holland
    Ik denk dat het ook te maken heeft met het feit dat je borsten groter worden tijdens een zwangerschap.
    Ik heb van mijzelf al grote borsten (cup E) en ik heb altijd van die felle blauwe aders lopen door mijn borsten...helaas kan ik dus daar niets aan zien...toen ik zwanger was van mijn zoon en ook bij mijn dochter waren de aders hetzelfde...ja ze zijn al zo groot haha

Share This Page