Hsg baarmoederfoto

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Oilell, 4 aug 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Oilell

Oilell Fanatiek lid

8 okt 2018
    3.225
    4.457
    113
    Vrouw
    Hi ladies,

Morgen heb ik een afspraak voor een hsg waarbij een oliespoeling gebruikt wordt. Nu heb ik de procedure gegoogled en dat had ik natuurlijk niet moeten doen. Echter, als je ervaringen over het plaatsen van spiraaltje leest word je daar ook niet gelukkig van, maar vond ik het enorm meevallen. Is een hsg echt zo'n hel of is het iets dat best (goed) te doen is?

2. Ansj84

Ansj84 Actief lid

10 mei 2019
    470
    635
    93
    Vrouw
    Ik vond het prima te doen. Ik had 'm 's ochtends en ben daarna gewoon naar mijn werk gegaan. Het moment van doorspuiten vond ik even pijnlijk maar dat is zo over. Daarna wat milde buikpijn gehad.

3. Dalysa

Dalysa Fanatiek lid

29 nov 2014
    1.365
    571
    113
    Ik heb mijzelf ook helemaal de angst in gepraat. Uiteindelijk heb ik een lichte menstruatie kramp ervaren en was het alweer klaar. Viel mij alles mee! Succes morgen!

4. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.624
    113
    Ja, hier negatieve ervaring...
    Had zo gehoopt dat het mee zou vallen maar helaas. Ik geloof niet dat ik ooit zo’n pijn heb gehad.
    Ik had ook gelezen dat het niet bij iedereen pijn deed, maar ik was niet de uitverkorene...

5. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.646
    5.686
    113
    Ik zag er ook enorm tegen op maar het viel zo mee!

6. Oilell

Oilell Fanatiek lid

8 okt 2018
    3.225
    4.457
    113
    Vrouw
    Het is goed gegaan en er is geen sprake van verklevingen. Morgen wel terug komen voor een rest foto en 22 augustus een afspraak voor de rest van het behandelplan. Vond de behandeling an sich meevallen. Opstaan viel tegen en moest richting de uitgang 2x echt gaan zitten om dat de wereld zwart weg trok. Toen brak het koude zweet ook uit. Zou daarna niet nog hebben kunnen werken denk ik, maar omdat het aan het eind van de dag was is dat gelukkig ook niet nodig. Vond de pijn een beetje vergelijkbaar met het plaatsen van een mirena spiraal.

Deel Deze Pagina