zwanger?? of wie zit met hetzelfde ??!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door angel25, 6 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angel25

    angel25 Lid

    1 dec 2005
    39
    0
    0
    hallo allemaal ik heb ff een vraagje kan je met een cyclus van 25 zwanger worden?? ik heb ook weleens een ongie wat 6 a 7 dagen duurt hoe moet ik tellen enzo snap m ff niet meer

    ik had 11 nov :evil: 16 nov bijna niks en donderdag was t helemaal weg
    heb geklust op 21 nov kan t zijn dat ik zwanger ben ik heb gister een test gedaan maar die was negatief..voel me wel anders had 5 dec erge kramp dat door trok naar me benen en rug dat duurde zo 5 a10 min..en heb ook al paar dagen last van steken in me lies..voel me wel anders heb een soort van ijzer smaak in me mond{{drunk}} moet veel plassen en me borsten voelen anders aan..ik weet t niet meer!! iedergeval heeel erg bedankt
     
  2. Stientje

    Stientje Fanatiek lid

    2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Nou ik denk dat het kan hoor, ik had net hetzelfde toen ik zwanger w v Xanthe die ijzersmaak en die ging de eerste maanden nt meer weg !
     
  3. angel25

    angel25 Lid

    1 dec 2005
    39
    0
    0
    thanx voor je reactie !! word er een beetje gek van hoor van dat w8 haha...sinds gister loop ik ook op en af naar de wc maar heb totaal geen pijn ofzow dus t is geen blaasontstekking denk ik ...
     
  4. Stientje

    Stientje Fanatiek lid

    2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Denk dat je een grote kanshebber bent dan meid !!
    Ik wens je een posi test hoor !!
     
  5. janine

    janine Actief lid

    19 sep 2005
    270
    0
    0
    oldenzaal
    hoi hoi ben heel benieuwd , wat spannend .

    groetjes janine
     
  6. mieke

    mieke Bekend lid

    klinkt als............ ZWANGER
    ben benieuwd zal duimen voor een posi test
     
  7. AnnaS

    AnnaS Fanatiek lid

    25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Gewoon een testje halen!
    Wel spannend!
     
  8. carry

    carry Fanatiek lid

    30 jul 2005
    1.397
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    Wanneer ga je testen want je maakt ons natuurlijk wel heeeeeeeeel erg neiuwsgierig!! ;)

    Groetjes Carry
     
  9. angel25

    angel25 Lid

    1 dec 2005
    39
    0
    0
    hallo nou heb een testje gedaan maar ding geef negatief aan .....heb m van predictor....maar t voelt er nie naar naar dat ik ongie word ofzow...kan het te vroeg zijn ofzow? tnahx voor jullie reacties!! voor degen die ook aan t proberen zijn ik duim met jullie mee en voor degen die zwanger is gefeliciteerd !!!
     
  10. jope

    jope Actief lid

    30 nov 2005
    108
    0
    0
    holland
    Wat spannend. Ik hoop dat je over een aantal dagen wel een positieve test krijgt.
    gr jope
     
  11. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Ben je misschien net gestopt met de pil??
     
  12. angel25

    angel25 Lid

    1 dec 2005
    39
    0
    0
    hoi hoi ja eind augustus ben ik gestopt heb een jaar de diane geslikt nouja das een groot word ik vergat me eigenlijk erg veel...heb de eerste keer een cyclus van 20 gehad en daarna ook 20 en nu 25..dus heb geen idee hoe t allemaal zit haha
     

Deel Deze Pagina