Hey allemaal, Ik zit op het wachtbankje, en ik heb al een paar dagen vreselijke dorst!! Ik drink de hele dag door om de dorst te stillen, maar niks helpt. Nou hoeft dit natuurlijk niets met zwanger zijn te maken te hebben, maar ik hoop het natuurlijk wel! Iemand ervaring? Liefs,
Dit klinkt meer alsof er iets met je suiker niet goed gaat. Als je dorst niet te stillen is, zou ik snel richting de HA gaan. Het lijkt me geen zwangerschapssymptoom, maar het is wel een symptoom van suikerziekte.
ja dat kan natuurlijk ook misschien wel iets logischer (iemand dichtbij mij had suikerziekte wat ontdekt werd nadat ze 5-6 liter per dag dronk, en nog dorst bleef houden, vandaar dat ik daar meteen aan moest denken.) TS hoeveel drink je? is het 2-3 liter? Of meer 5-6 liter? En wat drink je? Kan ook nog uitmaken.
Ik heb de verwarming natuurlijk nu wel aan met deze kou. Dus daar zou het aan kunnen liggen. Ik drink nu zo'n 2-3 liter. Maar ik drink normaal eigenlijk te weinig. Dus voor mij is het wel raar dat ik nu zoveel drink. Ik drink het meest koud water uit de koelkast. Maar ook wel vruchtensap.