Zwanger of zwanger worden in Flevoland?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Monoia, 20 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Monoia

Monoia Lid

20 aug 2013
    20
    0
    0
    Gastouder
    Flevoland
    Hoi!

Ik ben 24, probeer zwanger te worden, woon in Flevoland en zou het leuk vinden om andere aankomende mama's te ontmoeten in de buurt.

Dus, ben je iemand in de buurt van Flevoland en probeer je zwanger te worden of ben je misschien al zwanger? Kom gezellig meekletdsen.

Ben erg benieuwd:p

2. Hope86

Hope86 Actief lid

3 okt 2012
    233
    5
    18
    Vrouw
    Flevoland
    Wat leuk!

Ik woon ook in Flevoland, ben 27 en sinds eind juli gestopt met de pil (Ik ben nog steeds aan het wachten op de eerste menstruatie). Wij gaan voor ons eerste kindje samen.

Lijkt me leuk om mee te kletsen! Het is nog niet druk hier hè? ;)

3. Monoia

Monoia Lid

20 aug 2013
    20
    0
    0
    Gastouder
    Flevoland
    Hej!
    Leuk dat je ook mee wilt kletsen!
    Het loopt inderdaad nog niet storm haha.
    Mocht het hier niet gaan lopen zouden we eventueel ook nog privé contact kunnen houden, mocht je daar behoefte aan hebben. Dus via mail of sms ofzo;) moeten we maar kijken.
    Hopelijk komen er nog meer meiden bij!

Vraag me af, merk jij iets dat je gestopt bent met de pil?
    En gaan jullie er meteen voor of wacht je nog even af?

4. Hope86

Hope86 Actief lid

3 okt 2012
    233
    5
    18
    Vrouw
    Flevoland
    Laten we lekker hier het spits af trappen, wie weet voegen zich er dan gauw nog meer polder dames ;)

Ja ik merk er zeker iets van. Veel van die ontpil klachten; hoofdpijn, rugpijn, moe, gevoelige tepels, steekjes naar liezen etc. En t vervelende is dat deze klachten zoveel lijken op zwangerschaps kwaaltjes. Dat brengt je zo lekker in de war. Zeker met zo'n lange cyclus. Ik zit nu al op dag 49 sinds mijn menstruatie. Er komt maat geen nieuwe :( vanochtend er voor de zekerheid toch maar eens een testje tegenaan gegooid, maar negatief helaas. Ik heb ook ovulatietrips liggen thuis. Ben er niet heel actief mee bezig geweest nog, maar toevallig toen ik heb 3 sep. Even ging proberen was ie positief. Als ik dan uit ga van 14 dagen erna menstruatie dan zou ik dus dinsdag ongesteld moeten worden, ben heel benieuwd! Wij gaan er dus wel meteen al voor, maar ik houd er wel rekening mee dat ik waarschijnlijk flink zal moeten ontpillen en dat dit best even kan gaan duren.

Jullie ook meteen er voor gaan? En ontpil verschijnselen, of gebruikte je deze niet?

5. Monoia

Monoia Lid

20 aug 2013
    20
    0
    0
    Gastouder
    Flevoland
    Ik begrijp de verwardheid. Ik ben misselijk, heb al 2 weken (sinds de eisprong) buikpijn of druk in mijn onderbuik, heb haaruitval, ben heel erg moe en slaap veel, ben duizelig en heb hoofdpijn. Of dit nou zwangerschap of ontpillen is... Geen flauw idee! Donderdag is mijn NOD dus ik zal tot vrijdag wachten en dan eventueel testen.

Wij gaan er dus ook meteen voor, maar ik verwacht ook niet dat het meteen lukt. Gewoon afwachten en hopen dat de klachten (van ontpillen) snel voorbij gaan:)

6. Hope86

Hope86 Actief lid

3 okt 2012
    233
    5
    18
    Vrouw
    Flevoland
    Oh, jij dus net zulke vervelende klachten. Vreselijk hè? Je denkt dan echt dat je zwanger bent.. Ik ben een jaar geleden ook even met de pil gestopt, toen duurde het volgens mij 3 mnd voordat het ontpillen naar mijn idee wel aardig over was. Ik ben na 5mnd toen toch weer aan de pil gegaan omdat ik ten huwelijk werd gevraagd en niet zwanger wilde trouwen :) wel vervelend om dat ontpillen nu weer door te moeten. Ik ben gister ongi geworden, dus cyclus van 50 dagen gehad. Op naar ronde 2 nu. Ik heb teunisbloemolie gehaald. Ik las op het forum dat dat ervoor kan zorgen dat je cyclus wat sneller regelmatig wordt en dat je niet zo moe bent. Ben heel benieuwd. Ik las ook goede verhalen over tarwekiemolie, maar dat kan ik nergens vinden.

Spannend dat donderdag je nod is. Ik ga voor je duimen! Hoeveelste ronde is dit nu voor jou? Gebruik je ook al ovulatietesten toevallig? En heb je al een normale cyclus, of zijn die van jou ook zo lang?

7. Monoia

Monoia Lid

20 aug 2013
    20
    0
    0
    Gastouder
    Flevoland
    Ik zit nog in mijn eerste ronde. Dus weet ook nog niet hoe mijn cyclus precies zal zijn. Ovulatietesten gebruik ik niet en ga ik ook niet gebruiken. Ik wil het leuk houden en niet zo gedwongen allemaal. Dus we zien wel hoe het gaat lopen!

Deel Deze Pagina