Hey Lieke, klinkt zo bekend... Ik ben nu 3 dagen overtijd en heb gisterenavond en vanmorgen getest... negatief! Dus we blijven volhouden hoor! Liefs Nanske
ja ik weet het niet meer.. ik heb nog steeds nergens last van maar mijn buik is zo opgeblazen na het eten en mijn (.)(.) doen nog steeds niet zeer en ik voel me nog steeds mega moe.. ik wacht wel af als het dit keer weer niet gelukt is dan gaan we de boel laten controleren (ik wil nu wel graag weten wat er mis is) xxxxx
Lieke, ik herken je verhaal helemaal hoor.. lees mijn eigen onderwerp (kan iemand mij een hart onder de riem steken) Hoelang zijn jullie bezig als ik mag vragen, en zijn jullie tot op heden nog niet naar de dokter of iets geweest?... Ik hoop echt dat het deze maand raak voor jullie mag zijn en dat je volgend jaar een mooi kindje heb samen!.. Ik begin deze maand dus voor het eerst met temp. ben allemaal heel nieuwschierig hoe het verloopt...doe jij er ook nog ovu. testen bij?
wij zijn nu bijna anderhalf jaar bezig en ik ben nu 4 mnd aan het temp. nee ik doe geen ovu testen.. ik ben wel al naar de ha geweest en heb al een verwijsbrief meegekregen voor de gyn maar wij wouden het nog 1 mnd alleen proberen maar ik denk dat we toch naar de gyn moeten ik denk dat het weer niet gelukt is dat is zo stom de week voor je ong dan ben ik wel aardig positief en rond de dagen zelf dan ga ik er eigenlijk alweer vanuit dat het weer niks geworden is.. ik word gewoon met de maand banger denk ik ofzo ik weet niet wat dat is.. hoelang zijn jullie al bezig? xxxxx
wat balen meis! het is jullie echt gegunt. maar geef de moed niet op he! geen bloed geeft moed ook voor jullie is er een klein wondertje weggelegt en die gaat er ook zeker komen en dan zal jij een geweldige moeder zijn! Dikke knuffel xx
Ook wij zijn nu ander half jaar precies bezig, zondag ong. geworden na 3 dagen "overtijd"..dus ik had goede hoop,maar helaas. Wij hebben na 9 maanden klussen een positieve testgehad, dit werd helaas een miskraam, en nu waren we dus precies weer 9 maanden verder.. En nu op naar ronde 19...Volgens de gyn en na een aantal testjes hebben ze niets ergs kunnen vinden, de zwemmers van mijn mannetje zijn ietsjes minder maar genoeg om mee zwanger te worden, dat is de rede die ze geven waarom het langer kan duren!... Maar net wat marijee zegt....geen bloed geeft moed! misschien is je HCG nog niet hoog genoeg..en ben je alsnog gewoon zwanger! xxx
ja dat zou ook kunnen maar ik durf daar eigenlijk niet op te hopen.. we wachten het gewoon af.. ik ben gewoon bang dat er iets fout is bij een van ons twee. als ze nu zouden zeggen dat er niks mis is en dat ik gewoon zwanger kan worden dan heb ik nog wel een beetje geduld over,maar ik ben bang dat er wat anders is en daar word ik nu eigenlijk heel onzeker van (snap je wel een beetje wat ik bedoel?)
helaas ze zijn toch wel gekomen.. nu gaan we toch maar een afspraak maken in het ziekenhuis. ik wil nu toch wel graag weten wat er aan de hand is. dat wordt weer zoeken want ik weet helemaal niet hoe dit in zijn werk gaat eigenlijk.. : ik zou jullie op de hoogte houden dus bijdeze.. xxx-een verdrietig en bang persoontje
aaaaaaaah ik heb koorts.. maar ik voel me niet zwanger.. denk niet dat ik zwanger ben .. denk dat ik een ontsteking in me arm heb zitten die de koort veroorzaakt ik kan bijna niet een tas meer optillen echt kut mja sorry moest het ff kwijt
Hier wordt 't de komende dagen weer flink aan de klus. Verwacht dinsdag me eisprong. Hopen dat die vent van mij raak schiet
he liekie.. ik was even nieuwschierig hoe het me je was afgelopen, maar helaas ong. geworden,...wat kun je balen op zo'n moment he,..ik ken het gevoel helemaal,...heb je je verwijsbrief al gebruikt?.. ik lees snel weer hoe het verder verloopt.. x