vanmorgen nog een keer getest...streep is niet donkerder..maar ik zie hem wel duidelijk. Morgen is eigenlijk mijn NOD. Morgen ga ik wel even een digitale proberen anders.. Huisarts gebeld en het bloedverlies kan twee kanten op...ik moet nu gewoon afwachten. Tot nu toe geen bloed meer gezien. Ze zegt en streep is een streep dus gewoon zwanger! iedereen bedankt voor de (voorzichtige) felicitaties...ook al twijfel ik nog steeds hihi De testen:
Ik heb ook (veeeeeeel) bloedverlies gehad hoor, en ben absoluut nog zwanger! Het is meestal heel verontrustend, maar als je er open over bent en je goed laat controleren loopt het meestal allemaal wel los! Gefeliciteerd!
fijn dat jullie me een beetje geruststellen! ik weet nog niet wanneer ik nog een test doe..heb er nog liggen. ik ga er voor nu maar gewoon vanuit dat ik zwanger ben en hoop dat het goed blijft gaan!
hoi hoi inmiddels een digitale test gedaan : zwanger 1 /2 weken en vanmorgen een kruidvat testje...echt een goede 2e streep binnen een paar seconden. Ik geloof het inmiddels nu ook wel...over 2 weken een echo..erg spannend allemaal! iedereen bedankt voor het reageren en meeleven!
De dag dat ik een posi test in handen had kreeg ik ook een bloeding... Ik gelijk helemaal over de zeik natuurlijk! Volgens de vk was dit waarschijnlijk van de innesteling of (had die dag ontlasting gehad) dat er door het persen een adertje was gesprongen. Om me gerust te stellen kreeg ik met 7 weken al een echo en toen zagen we ons kleine boontje!!! Het hartje klopte mooi! Dus maak je niet teveel zorgen en aangezien je al een aantal posi testen hebt gehad, zeg ik GEFELICITEERD!!!
Sorry ik wil je toch even feliciteren... Ik heb ook bloedverlies gehad en bij mij is het mis gegaan, terwijl ook CB zwanger aangaf.. Vanzelfsprekend gun ik het jou echt niet dat het mis gaat...maar besef wel dat voor 2 dagen na NOD je testen wel super licht zijn...
iedereen bedankt voor de felicitaties! @ikhebjelief: die testen waren van 2 dagen VOOR NOD...op mijn NOD had ik een positieve digitale test en gisteren een knalstreep (1 dag na NOD)....het kan natuurlijk altijd misgaan. Voor nu probeer ik een beetje positief te zijn! vervelend dat het bij jou is mis gegaan....hopelijk heb je snel weer een positieve test!
meis, ik heb bij mijn beide zwangerschappen bloed verlies gehad, en er lopen nu 2 heerlijke knullen rond!! geniet ervan!!!
Hier ook een gefeliciteerd!! Ik ben zelf een miskraam.. Iig, dat zeiden de artsen tegen mn moeder toen ze bloedverlies had en ik geloof dat er op een echo niets te zien was ofzo.. Omdat mn moeder zwanger bleef lijken hebben ze later (andere arts) nog s gekeken en toen zwaaide ik leuk! dus t kan idd gewoon helemaal goedgaan.. zou ik ook vanuit gaan!