Hallo, Ik heb een erg regelmatige cyclus en wordt altijd rond de 29ste ongesteld. De laatste keer dat ik ongesteld was 29 juli tot 4 aug. Daarna hebben we als het goed is de 15de en de 16de seks gehad. We willen heel graag een kindje. Op dit moment heb ik roze afscheiding en dit is dus een paar dagen voordat ik normaal ongesteld moet worden, maar dit heb ik niet eerder gehad. Zou ik zwanger zijn ?
Een beetje roze kan alle kanten op.. of het is een beginnende ongi of een innesteling.. gewoon een testje doen
Wat de dames al zeggen, kan alle kanten op. Ik heb zelf altijd de dag voor ik ongesteld wordt twee keer licht roze verlies. De nacht breekt het dan goed door.. Ik ga voor je duimen
Tja... Wil je niet teveel hoop geven maar bij mij ging het net zo. 2 Dagen rozig / oudroze afscheiding vlak voor mn NOD. Kan een teken van een innesteling zijn... Mja, soms is het ook een voorteken van een naderende menstruatie. Zeker als je veel bezig bent met zwanger worden, kan je lichaam ineens vreemde dingen doen! spannend... Over een paar dagen testje doen dus!
Ben wel heel benieuwd want normaal wordt ik gewoon tussen 29 en 2de ongesteld. Of het moet nu ineens heel anders lopen natuurlijk, maar we zullen zien of dit nog een paar dagen aanhoudt of dat ik echt ongesteld wordt! Oooh hoop echt dat het dit keer raak is, wil heel graag testen!