Zwanger of??

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Yusje, 31 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yusje

Yusje Lid

26 okt 2016
    51
    0
    6
    Vrouw
    Gastouder
    Schinveld
    Hallo dames,

Ik ben nieuw hier. Ik ben sinds een aantal maanden van anticonceptie af, maar we zijn nog niet echt actief aan het proberen. We hebben wel zoiets van, als het gebeurd dan gebeurd het, maar ik hou nog niet speciaal mijn dagen bij.
    Ook heb ik nog best wel een onregelmatige cyclus (sinds mei: 31-34-29-29-28) omdat ik pas sinds een half jaar van de anticonseptie af ben natuurlijk.

Nu voelde ik mij anders dan normaal en ik dacht, ik ga eens een test doen. Toen rekende ik uit dat het waarschijnlijk nog te vroeg was (2 dagen voor mijn menstruatie moet beginnen, maar ik dacht toch echt een heel licht streeptje te zien. Ik wilde mijzelf niet gek maken en dacht, Ik probeer het na het weekend gewoon nog eens.
    Vandaag dus weer getest en beide (kruitvat early en de 2v5) beide echt een licht streepje. En omdat ik 1 dag overtijd ben heb ik dus ook maar een Clearblue predicter gedaan. Maar die was negatief???

Kan iemand mij misschien uithelpen?

Ik zal ook even een foto van de test van vandaag bijvoegen.

De 15 dpo is berekent op een app die ik heb.
    Ik ben de laatste keer ongi geworden op 1 oktober en volgens de app zou ik dan op de 16de mn eisprong moeten hebben gehad.

Alvast dank jullie wel!

Bijgevoegde bestanden:

2. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Ik zie wel wat je bedoeld maar i9k kan de kleur niet zo goed ontdekken via het scherm. helaas kan een app niet in je lichaam kijken dus hoe zeker ben je van je eisprong dan?

3. Yusje

Yusje Lid

26 okt 2016
    51
    0
    6
    Vrouw
    Gastouder
    Schinveld
    #3 Yusje, 31 okt 2016
    Laatst bewerkt: 31 okt 2016
    nou die app berekent dat voor je, gebaseerd op je vorige maanden enzo. Maar hij is niet acuraat, dus ik zal het nooit zeker weten.

Maar bij mijn vorige cyclussen ben ik in het begin 1x 3 dagen overtijd en de 2de 1 dag te laat.
    Bij de laaste ben ik altijd wel een paar dagen te vroeg ongi geworden.

Nu zit ik op dag 31 van mijn cyclus.

(mijn foto album heeft ook de andere test van vandaag, ook daarbij een heel vaag streepje. fotos zijn genomen echt bijna meteen na aflezen en binnen de tijd)

4. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.482
    5.842
    113
    Ik zie het niet zo goed op je testen maar dat komt ook doordat de kwaliteit bagger is na het uploaden hier:).

Je geeft zelf al aan dat de app niet echt accuraat is. Deze gaat uit van gemiddelden en kan nooit weten op welke dag jouw eisprong is. Dit verschilt namelijk bij iedereen en hoeft niet perse 14 dagen voor je menstruatie plaats te vinden. Ik zou als ik jou was even doorgaan met testen om te zien of ze oplopen (als je menstruatie niet ineens doorbreekt). Het zwangerschapshormoon HCG verdubbeld zich elke 48 uur dus dat zou betekenen dat bij een (goede) zwangerschap het streepje over twee dagen duidelijker zou zijn.

5. Yusje

Yusje Lid

26 okt 2016
    51
    0
    6
    Vrouw
    Gastouder
    Schinveld
    Dankjewel voor je antwoord.

Ik heb nog 2 2v5 testen zal morgen gewoon overslaan en woensdag nog eens testen :)

6. Yusje

Yusje Lid

26 okt 2016
    51
    0
    6
    Vrouw
    Gastouder
    Schinveld
    Ik heb mijn andere testen toegevoegd aan mijn foto album, mochten mensen beter willen kunnen kijken

7. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Eerlijk gezegd ben ik niet erg hoopvool voor na nod. Je kv early zie ik maar die geven vaak valse streepjes. Ik hoop voor je dat je een laat ei had en dat hij morgen donkerder is maar ik ben er bang voor...

8. Yusje

Yusje Lid

26 okt 2016
    51
    0
    6
    Vrouw
    Gastouder
    Schinveld
    Ik ook wel.. maar er blijft toch wel een beetje hoop.
    Ik ben vorig jaar ook zwanger geweest en dat liep uit op een miskraam met 8 weken. Maar ook toen merkte ik niks en had ik geen duidelijke streepjes tot echt na mijn nod.

Ik ga er niet vanuit, maar hoop stiekem op wel hihi

9. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.018
    15.626
    113
    Nabij Utrecht
    Omdat je je ei niet weet dan kan je ook nog zomaar pas 8-9 dpo zijn en dan is het streepje prima op kleur hoor.

Ik vind het nog zeker hoopvol.

10. Vlinder123

Vlinder123 Niet meer actief

Helemaal mee eens.

11. dreumesje

dreumesje VIP lid

7 jan 2014
    7.572
    1.870
    113
    Vrouw
    Ik zie wel een licht streepje! Hopelijk lopen je testjes mooi op

12. Yusje

Yusje Lid

26 okt 2016
    51
    0
    6
    Vrouw
    Gastouder
    Schinveld
    Hay allemaal, heb niet meer getest sinds afgelopen weekend omdat ik bruine afscheiding kreeg.
    Gisteren en vandaag heftige buikpijn en toen opeens bij het afvegen een flinke klont..
    Omdat ik voorheen al 2 miskramen heb gehad, weet ik helaas hoe het voelt en hoe het eruit ziet..
    Meteen naar de verloskundige gebeld en die bevestigde mijn angst..

Dus het streepje was er wel, maar het heeft helaas niet zo mogen zijn..

13. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Sjips... Hopelijk snel beter nieuws!

Deel Deze Pagina