View attachment 516702 Vrijdag nod. Zien jullie ook wat?? Het streepje stond er binnen 5 minuten. Deze foto is na 7 a 8 minuten.
Okay... (jaja daar kom ik weer ) het zou een reactie op je lh piek kunnen zijn en dat je ei er nu aankomt, maar dat is dus even afwachten wat je test de komende dagen gaat doen. Ik duim dat ze oplopen tot een knaller.
Het zou kunnen maar ik verwacht het niet. Ik heb altijd regelmatige cycli gehad. Dus ik denk niet dat die nu ineens heel lang is. Maar ik kijk het nog rustig aan. Donderdag weer een testje
Dat zegt helaas helemaal niks na stoppen met de pil Ik zie je streepje ook goed: hopelijk een beginnende zwangerschap en gaat ie mooi oplopen!
Ik bedoelde eigenlijk toen ik niet aan de pil was. Voor m'n vorige zwangerschappen. Maar ik weet dat ik heel vroeg ben en dat het nog niks zegt. Donderdag doe ik nog een testje
Humava ik zie zeker iets! Moest wel even turen maar zie een streepje. Heb al in het andere topic gereageerd maar ook hier even... Ik hoop voor je dat de testen gaan oplopen!! Zou echt super zijn!