♡🎀♡ NOD-lijst 15 t/m 21 november ♡🎀♡ 15 november (0) 16 november (0) 17 november (0) 18 november (0) 19 november (1) manaolana - 30 jaar - 1e kindje - ronde 15 (BBZ in ronde 8) 20 november (0) 21 november (0) Datumloos (0) Buiten de lijst (0) Totaal: 1 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
♡🎀♡ NOD-lijst 15 t/m 21 november ♡🎀♡ 15 november (1) Livoli - 28 jaar - 1e kindje - ronde 8 (2e na MK) 16 november (0) 17 november (0) 18 november (0) 19 november (1) manaolana - 30 jaar - 1e kindje - ronde 15 (BBZ in ronde 8) 20 november (0) 21 november (0) Datumloos (0) Buiten de lijst (0) Totaal: 2 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
♡🎀♡ NOD-lijst 15 t/m 21 november ♡🎀♡ 15 november (1) Livoli - 28 jaar - 1e kindje - ronde 8 (2e na MK) 16 november (0) 17 november (0) 18 november (0) 19 november (1) manaolana - 30 jaar - 1e kindje - ronde 15 (BBZ in ronde 8) 20 november (0) 21 november (0) Datumloos (1) Water27 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 17 Buiten de lijst (0) Totaal: 3 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Ik schrijf ook graag mee. Kan alleen het schema niet invullen...fenna87, 28 jaar, eerste kindje, nod 15 november, ronde 14
♡🎀♡ NOD-lijst 15 t/m 21 november ♡🎀♡[/B] 15 november (3) Livoli - 28 jaar - 1e kindje - ronde 8 (2e na MK) Fenna87 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 14 clarajilla - 24 jaar - 1e kindje - rondje 26 16 november (0) 17 november (0) 18 november (0) 19 november (1) manaolana - 30 jaar - 1e kindje - ronde 15 (BBZ in ronde 8) 20 november (0) 21 november (0) Datumloos (1) Water27 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 17 Buiten de lijst (0) Totaal: 5 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Nou he water, best om verdrietig van te worden... Zie dat het voor jou en Elyn het tweede kindje is. Hoe lang hebben jullie er bij de eerste over gedaan?
♡🎀♡ NOD-lijst 15 t/m 21 november ♡🎀♡[/B] 15 november (3) Livoli - 28 jaar - 1e kindje - ronde 8 (2e na MK) Fenna87 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 14 clarajilla - 24 jaar - 1e kindje - ronde 26 16 november (0) 17 november (0) 18 november (0) 19 november (1) manaolana - 30 jaar - 1e kindje - ronde 15 (BBZ in ronde 8) 20 november (0) 21 november (1) Elyn - 29 jaar - 2e kindje - ronde 4 (na MA) Datumloos (1) Water27 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 17 Buiten de lijst (0) Totaal: 6 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Bij de eerste 5 rondes Bij de tweede zwangerschap 7 rondes. Toen MA, met complicaties, waardoor we pas 4 maand later (aug16') weer kans op een zwangerschap hadden. En daar ben ik nu in ronde 4 beland.
jullie moeten zeker al lang geduld hebben. Ik begin vast met duimen dat het voor jullie deze ronde dan raak mag zijn. Wil wel graag aansluiten bij jullie, Izi, 29 jaar, 2e kindje, ronde 3 nod 19 nov
Bij m'n zoontje was ik meteen zwanger! Werd zelfs 'gewaarschuwd' door de verloskundige toen dat we heel vruchtbaar zijn. Dus als we ooit een tweede kindje wilde niet al vlot mee hoefde te beginnen. We zijn nu al ruim anderhalf jaar zonder anticonceptie en nog al die tijd geen een keer zwanger geraakt... heel bijzonder. Maar kan er nu heel goed mee omgaan en naast me neerleggen. Dat was vorig jaar nog wel anders. Hoe is dat bij jullie?
Jeetje wat rot dat ik velen van jullie al een aantal NOD topics zie meegaan net als mijzelf. Ik mag helaas ook weer op de lijst. Na vijf rondes met utrogestan even een maandje zonder.
♡🎀♡ NOD-lijst 15 t/m 21 november ♡🎀♡ 15 november (4) Livoli - 28 jaar - 1e kindje - ronde 8 (2e na MK) Fenna87 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 14 clarajilla - 24 jaar - 1e kindje - ronde 26 Frummels - 29 jaar - 1e kindje - ronde 22 (3 MKs) 16 november (0) 17 november (0) 18 november (0) 19 november (1) manaolana - 30 jaar - 1e kindje - ronde 15 (BBZ in ronde 8) 20 november (0) 21 november (1) Elyn - 29 jaar - 2e kindje - ronde 4 (na MA) Datumloos (1) Water27 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 17 Buiten de lijst (0) Totaal: 7 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Hallo Dames, Helaas mag ik me ook weer melden. Zou iemand zo lief willen zijn mij op de lijst te zetten? Swee, 34 jaar, 2e kindje, ronde 8
Jammer jullie hier ook te zien water en Frummels! Heb ook al zo vaak met jullie in een nod lijst gezeten.. Heb me denk ik bijna een half jaar niet meer aangemeld bij de nod lijsten. Waren toen met iui bezig, en had het wat los gelaten omdat het ziekenhuis het in de gaten hield. Maar zelfs met iuu nog nooit zwanger geweest! Nu afgelopen woensdag weer gesprek met arts gehad en in januari starten we met IVF! Maar hoop stiekem toch wel dat het zelf zal lukken, al geloof ik daar ook niet echt meer in
♡🎀♡ NOD-lijst 15 t/m 21 november ♡🎀♡ 15 november (4) Livoli - 28 jaar - 1e kindje - ronde 8 (2e na MK) Fenna87 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 14 clarajilla - 24 jaar - 1e kindje - ronde 26 Frummels - 29 jaar - 1e kindje - ronde 22 (3 MKs) 16 november (0) 17 november (0) 18 november (0) 19 november (2) manaolana - 30 jaar - 1e kindje - ronde 15 (BBZ in ronde 8) Izi - 29 jaar - 2e kindje - ronde 3 20 november (0) 21 november (1) Elyn - 29 jaar - 2e kindje - ronde 4 (na MA) Datumloos (2) Water27 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 17 Swee - 34 jaar - 2e kindje - ronde 8 Buiten de lijst (0) Totaal: 9 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Welkom nieuwe dames! Elyn want naar van de complicaties, fijn dat jullie nu verder mogen. Swee, ik zat afgelopen maand bij jou in het NOD-clubje, zie helaas dat het een MK is geworden. Wat verdrietig meid . Zie dat je in mei ook al een MK hebt gehad. Was dat een tweeling omdat er twee sterretjes achter staan? Hopelijk deze maand meer geluk en blijft het kleintje dan wel goed zitten! Swee wat is trouwens je NOD? Heb je nu op datumloos gezet. Ow water dat lijkt me echt lastig... Ik denk nu juist soms zelfs al wel eens aan een tweede, met het idee van daar ga ik dus echt niet te lang mee wachten zeg maar als het dan eenmaal is gelukt met een eerste. Fijn dat je het inmiddels een beetje naast je neer kunt leggen. Ik heb daar zo mijn ups en downs in. Afgelopen maand vond ik heel lastig want ik zou nu ongeveer uitgerekend zijn. Had gewoon zo gehoopt dat het ons voor die tijd weer gegund zou mogen zijn maar helaas. Waar ik zelf moeite mee heb, vanwege de zwangerschap zijn onze HA's nu niet bereid om verdere stappen te zetten. De BBZ voelt daardoor als een extra straf of zo. We zijn tenslotte al 1,5 jaar bezig en zonder die zwangerschap zou er allang iets gebeuren lijkt mij. Wel heb ik hier in de regio iets nieuws ontdekt en dat is een zwangerschapsconsulent, onderdeel van een VK-praktijk met eventueel ook mogelijkheid om je door te sturen. Ik heb daar over twee weken een afspraak mee gepland. Is er iemand die dat kent? Ik dacht baadt het niet dan schaadt het niet zeg maar... (En het is gratis haha Hollander). clarajilla voor jou ga ik keihard duimen dat IVF niet nodig gaat zijn!