Zwanger of.....

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Linda23, 29 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lila8

Lila8 Bekend lid

8 mrt 2018
    602
    689
    93
    Vrouw
  2. Romy1234

Romy1234 Actief lid

16 sep 2017
    486
    339
    63
    Vrouw
    Het kan inderdaad wel, al is t heel zeldzaam. Ik heb een vriendinnetje waarbij dit 2x is gebeurd. Kwam beide keren met 27 weken er alsnog achter dat ze zwanger was. Helaas 1x door ontwikkeling HELP en doodgeboren kindje. Maar idd ze bleef ook negatief testen. Heel appart.

3. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.478
    5.838
    113
    nizzie86 vindt dit leuk.
  4. Lila8

Lila8 Bekend lid

8 mrt 2018
    602
    689
    93
    Vrouw
    :p Die operaties zijn niet foolproof.

5. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.478
    5.838
    113
    Ik vind het eigenlijk best wel zorgwekkend deze gedachtegang. Dus ik hoop maar dat je een grapje maakt:D

nizzie86 en Sado vinden dit leuk.
  6. Lila8

Lila8 Bekend lid

8 mrt 2018
    602
    689
    93
    Vrouw
    #26 Lila8, 1 mei 2018
    Laatst bewerkt: 1 mei 2018

Wikipedia: Naast een hersteloperatie bestaat ook de kans op "spontaan herstel" Volgens artsen ligt de kans hierop rond de 3%. Hierbij wordt echter geen rekening gehouden met de mannen die er nooit achter komen dat er herstel heeft plaatsgevonden omdat vasectomie vaak plaatsvindt op een leeftijd boven de 40 jaar. Hierbij wordt de vrouw ook minder vruchtbaar en is de kans op bevruchting minder groot. Daarbij zijn er mensen die zich nooit met een herstel bij een arts melden. Schattingen hierbij lopen uiteen van 20% tot 40%[

Oceanna vindt dit leuk.
  7. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.478
    5.838
    113
    Nogmaals de topicstarter wordt gewoon ongesteld, heeft negatieve testen en laten we er voor het gemak even vanuit gaan dat bij haar man ook alles is gelukt.

Ze opent hier een topic waaruit duidelijk op te maken is dat ze in de war is. In plaats van dat je haar dan probeert de realiteit te laten zien (namelijk een erg kleine kans dat ze zwanger is) ga je allemaal vage linkjes posten naar nog vagere artikelen? Nee dat helpt enorm denk ik!:thumup:

meisje1977, Rosje83, Ysabella en 8 anderen vinden dit leuk.
  8. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.052
    17.015
    113
    Helemaal eens

bozoe vindt dit leuk.
  9. Lila8

Lila8 Bekend lid

8 mrt 2018
    602
    689
    93
    Vrouw
    Knap dat jij iig weet wat er in haar buik afspeelt. :roflmao:
    Kan ik m'n twintig weken echo bij jouw laten doen? Hoef ik namelijk niet de deur voor uit. Wel zo makkelijk.

MamaTuttebel vindt dit leuk.
  10. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.478
    5.838
    113
    Heel volwassen zeg;). En als je me quote dan graag volledig.

Meiske2015 vindt dit leuk.
  11. Flamingooo

Flamingooo Niet meer actief

Maar @Lila8 even serieus.... de super kleine kans dat én de sterilisatie niet goed is gegaan én ze negatief test én gewoon ongesteld wordt is toch echt kleiner dan dat we hier allemaal de lotterij winnen.

Ja al die dingen kúnnen voorkomen. Maar het is zelfzaam. 3x zeldzaam is in mijn ogen gewoon hoogst onwaarschijnlijk.

Pipo30, Sado, nizzie86 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  12. Lila8

Lila8 Bekend lid

8 mrt 2018
    602
    689
    93
    Vrouw
    Ik heb gewoon een andere mening. Ik vind dat ze even de vk moet bellen, om dit uit te sluiten. En daarbij geef ik aan dat dit soort zwangerschappen wel vaker voorkomen. Jij kunt niet vanuit jouw woonkamertje bepalen of iemand wel/niet zwanger is.

13. Lila8

Lila8 Bekend lid

8 mrt 2018
    602
    689
    93
    Vrouw
    Hoogst onwaarschijnlijk idd. ;) Als je even terug leest, is dat ook wat ik aangeef. Ff naar de vk om het uit te sluiten. :rolleyes:

14. Flamingooo

Flamingooo Niet meer actief

Dan hebben we een andere definitie van hoogst onwaarschijnlijk haha. Ik zou hiervoor dus nooit naar de VK gaan. Dan zou ik elke maand wel kunnen gaan. Wij gebruiken condooms. Er is natuurlijk een kans dat dat mis gaat. In heb dan wel geen positieve testen maar ja je weet nooit... ik denk dat ik de VK maar even bel :rolleyes:

louan, Pipo30, Jess93 en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.478
    5.838
    113
    Laat ik het zo stellen; als die persoon negatieve testen heeft, elke maand ongesteld wordt en een man heeft die gesterilliseerd is dan acht ik de kans 99,9% zeker dat ze niet zwanger is.
    Dat jij vervolgens vanuit jouw woonkamertje (;)) allerlei vage artikelen op gaat zoeken om maar aan te tonen dat ze wel degelijk zwanger kan zijn vind ik best gemeen en misleidend naar TS toe.

Overigens als je mijn reactie van een paar dagen geleden leest zie je dat ik en anderen al eerder hebben geadviseerd om naar een echobureau, dokter of vk te gaan. Mijn reactie was puur op die linkjes die je postte.

Meiske2015, Jess93, Sado en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. Fearfull

Fearfull Fanatiek lid

11 jan 2018
    1.015
    294
    83
    Vrouw
    Inderdaad, ik vind het echt wel schrikken dat meiden hier links plaatsen van de oh zo zwangerschappen die niet opgemerkt zijn. Geloof me dat het een keer voorkomt a la maar nou wordt er gedaan alsof to daadwerkelijk eens zwanger is. Hup naar de verloskundige want er zit wel zeker iets in kijk maar de links! Dat moet toch genoeg zijn?

Even serieus dames.. t enige advies wat de vk kan geven straks is vast geloof niet alles wat er op het internet gegooid wordt.

De kans is groter dat er inderdaad wat zit wat meer op een drol lijkt die moeite heeft de darmen door te komen wat gepaard gaat met plopjes en gassen dan dat er een baby zit. Niet lullig bedoeld to!

Jess93, Sado en bozoe vinden dit leuk.
  17. Lila8

Lila8 Bekend lid

8 mrt 2018
    602
    689
    93
    Vrouw
    Stap ff je bed terug in, en stap met dat andere been je bed weer uit. Jemig zeg!

18. Lila8

Lila8 Bekend lid

8 mrt 2018
    602
    689
    93
    Vrouw
    Heftig zeg! :(

19. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.478
    5.838
    113
    Hahahaha. Nogmaals als je mij quote dan graag volledig. Over shit uit z'n verband rukken gesproken.

Jess93, Sado en nizzie86 vinden dit leuk.
  20. Pink06

Pink06 Fanatiek lid

21 nov 2016
    1.308
    693
    113
    Vrouw
    @Linda23 Wat een verhaal meid. Ik snap dat je graag gelijke verhalen en antwoorden van ons wilt horen. Maar wij kunnen je geen duidelijkheid geven. Je moet echt bij de verloskundige zijn. Het zijn vaak zulke lieve meiden daar dat ik verwacht dat ze je echt wel willen helpen hiermee. Hoop dat je snel duidelijkheid hebt. Lijkt mij echt vervelend die twijfel en onzekerheid.

Lila8 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina