Inderdaad jammer dat het topic weer lekker afgezeken wordt. Als je er niets zinnigs over kan vermelden hou dan je commentaar voor je. Weet zeker dat het niet de intentie is van TS om zulke reacties te krijgen of zoals ze nu wordt neergezet domme vragen te stellen.
Het lijkt me sterk eerlijk gezegd. Mijn darmen gaan regelmatig zo tekeer dat het idd schopjes lijken, kan me voorstellen dat dat heel verwarrend kan zijn. Die bekken of heuppijn is hier de afgelopen 7 jaar ook nog heel incidenteel op komen zetten, dat kan. Kans op spontaan herstel bij sterilisatie is klein maar niet nul. Maar als je dan én ook nog menstrueert én negatief test, durf ik ook wel te zeggen dat je niet zwanger bent. Lijkt me eerlijk gezegd bijna onmogelijk.
Niet te druk maken meiden. Sinds haar aanmelding in sept 2007, heeft ze 1x een vraag gepost over zwanger kunnen zijn in sept 2007. Daarna 6 berichtjes in nov 2016 en dan nu ineens weer 1 berichtje over zwanger kunnen zijn. Ik verwacht dat er in 2027 wel een berichtje zal worden, waaruit wellicht zal blijken of ze dan inmiddels een 4e kindje erbij heeft die dan bijna 9 jaar is
Ik had zelf mijn ervaring gedeeld en denk dat TO daar misschien wel baat bij heeft. Omdat ik zelf ook plopjes voel. As we speak sinds ik deze topic volg is weer op komen dagen Maar wat ik heel sneu en raar vind is als er links worden geplaatst waarin vrouwen hun zwangerschappen niet door hebben maar wellicht in een hele andere situatie zitten als TO waarvan die gewoon menstrueert en man gesteriliseerd is. Weten wij veel wat die dames op die links hebben meegemaakt. Wellicht zijn ze door de pil heen zwanger geraakt waarin je soms gewoon ontrekkingsbloedingen krijgt terwijl je zwanger bent of was het hcg gewoon net niet hoog of hebben ze die test gewoon verkeerd gebruikt. Wie zal het weten? De verloskundigen zullen het wel druk hebben om iedere vrouw te helpen die plopjes in de buik voelt. En trouwens zoek het maar eens op het komt vaker voor en zelfs bij mannen.
Ik had het over het algemeen over de negatieve reacties. De toon van velen hier vind ik soms echt zo naar. Niet perse naar jou toe hoor!! En inderdaad je kent het verhaal erachter niet dus het is wat zwart wit om zulke linkjes als voorbeeld te nemen.
Ik bedoel niemand speciaal. Gewoon de toon van veel reacties.. de sfeer wordt en zo enorm grimmig van elke keer. Snap echt niet waarom dat nodig is. Het is niet een positief topic ofzo en naar mijn mening is dat echt niet nodig. Snappie?
Tja ach... misschien had ts dan ff netjes moeten laten weten hoe of wat in de afgelopen dagen. Als je vraag je zo enorm hoog zit en dus hier vraagt om meningen/adviezen etc ... deze vervolgens krijgt, maar dan verder geen reactie meer geeft (niet de gehoopte mening if adviezen wellicht )...dan vind je een opmerking als de mijne ook niet zo boeiend
Ik denk zelfs dat de kans dat ze niet zwanger is 99,999% is. Inderdaad, 3x zeldzaam boven op elkaar gestapeld. Zeer, zeer, zeer onwaarschijnlijk. Maar hier zit hem de kneep: Hoe klein de kans ook is, ze is niet absoluut 0! Mijn excuses voor de onvolledige quote. Ik heb dmv een stippellijn aangegeven dat er meer is, maar aangezien ik alleen op dit deel van je post reageer zou een volledige quote het punt juist missen. De verschijnselen die je noemt, TS, zijn hoe dan ook genoeg om naar de huisarts te gaan en het eens allemaal op tafel te gooien. Want of je nu zwanger bent, schijnzwanger of iets anders, er moet wel iets mee gedaan worden want zo kun je ook niet verder. Een VK zou ik niet doen, want die zijn er voor alles wat zich rond reeds bevestigde zwangerschappen afspeelt en daar is bij jou geen sprake van. Sowieso heeft een VK verstand van zwangerschap, maar niet van andere medische verschijnselen/aandoeningen. En bij jou ga ik toch echt ervan uit dat het iets anders is.
Het stoort mij ook dat iemand een vraag stelt en dan zelf niet meer reageert... daar ben ik echt veel te nieuwsgierig voor.
Als ik op deze manier van advies werd voorzien, of eigenlijk van meningen dat ik het me maar zou verbeelden oid, dan zou ik ook niet meer reageren. Tjonge jonge zeg. Stel kleuters bij elkaar. Zo jammer dat gebrek aan invoelen en respect hebben voor iemand zijn gevoelens en gedachten. En dan nog de grappen die over en weer vliegen hierover. Zo zonder gevoel. Het komt eigenlijk gewoon neer op pesten. Triest...zo vanachter je telefoontje of computertje.
Amen.. helemaal mee eens! Ik vind het ook pesterij! Of het nu heel logisch klinkt of kleine kans is of je je er nu in kan vinden of niet.. maakt niks uit. Iemand vraagt gewoon iets.. je kan daarop echt wel aardig reageren
ik weet niet of ze wel of niet zwanger is. toen ik zwanger was van mijn eerste, gebruikte ik de pil werd gewoon ongsteld en teste ik tot 24 weken negatief! het is echt mogelijk... maar de kans dat zoiets voor komt is echt heel klein,
Ok nu ga ik heel veel shit over me heen krijgen. Maar dit geloof je zelf toch niet? 24 weken en geen buikje? Geen schopje? Geen hormonen? Geen rare dingen die je altijd krijgt in de eerste 3 maanden zoals misselijkheid, vermoeidheid, en al die hormoonmonsters? Je teste tot 24 weken negatief. Neem aan dat je heel wat testen dan versleten hebt dan had je toch in je achterhoofd van hmm dit klopt toch niet even de huisarts bellen voor een doorverwijzing naar gyn? Dus het vermoeden was er wel dat er iets in je buik groeide.. Sorry misschien ben ik nu even heel direct en ik weet het je denkt 'geloof maar wat je wilt' gelijk heb je! Maar ik probeer het gewoon te plaatsen..