nee hoor geen shit! ik zelf hou er wel van als mensen de dingen gewoon zeggen ik was op dat moment 20 werkte veel, en ging veel uit dus dat ik moe was ja dat was daar voor ook al, geen last van hormonen en of misselijkheid....door dat ik gewoon ongesteld werd had ik de eerste maanden helemaal geen klachten later begon ik iets voller te worden, maar met 24 weken droeg ik nog steeds maatje 36, jouw vraag of ik veel testen heb gedaan ... sorry maar ik was toen echt niet bezig met zwanger worden en werd gewoon ongesteld dus waarom had ik in het begin testen moeten doen? toen ik was voller werd en ik last kreeg van mijn darmen heb ik op advies van een vriendin een test gedaan,,, en 2 weken later nog een test allebij negatief, toen de klachten van mijn darmen en maag aanhielden was ik echt bang dat ik erg ziek was (kanker of iets anders ergs er ging van alles door mijn hoofd op het laatst) , aangezien een zwangerschap al lang was uit gesloten (negatieve testen en gewoon netjes ongesteld plus dat ik de pil slikte} bij de huisarts kwam pas uit dat ik zwanger was, en natuurlijk achteraf gezien ja dan herken je die schopjes maar als je nog nooit zwanger bent geweest en niet weet dat je zwanger bent en ook denkt dat je dat echt niet bent dan herken je ze echt niet,
https://www.ad.nl/binnenland/nicole-38-uit-eerbeek-wist-niet-dat-ze-zwanger-was-tot-de-bevalling-startte~a9495889 Het kan dus echt! En dit is echt nog niet lang geleden!
De condoom is niet betrouwbaar.. De pil is zo te lezen niet betrouwbaar.. De spiraal ook niet.. (collega die erdoorheen zwanger is geraakt) Vroegtijdige terug trekking idem dito.. Sterileren is waarschijnlijk niet betrouwbaar als TO nou EENS reageert.. Wat hou je over? Ik ga me poes dichtnaaien en me man stopt m maar lekker in me oor..
Nou kijk maar uit! Een zus van een vriendin van de buurvrouw van de neef van mijn oud collega is daardoor zwanger geworden! Ja echt waar, komt vaker voor dan je denkt!
Dat wordt dan maar een opblaaspop voor hem! Maar ergens denk ik jaren terug te hebben gelezen dat iemand weer iemand kende en het ook met een opblaaspop deed en ook die werd wonderbaarlijk zwanger en zo is Barbie ontstaan! Geweldig dit!!
Zo ongelooflijk disrespectvol is dit. Zeker als er net iemand is geweest die heeft gezged dat ze het zelf heeft meegemaakt. En dan ben ik degene die afgeblaft wordt omdat ik een link plaats.
Oh en het kan wel hoor, zwanger zijn en bevallen zonder het te weten, heb het van heel dichtbij meegemaakt. Inclusief maandelijks “menstrueren” De kans dat dit zo is samen met negatieve testen, menstrueren en een gesteriliseerde partner is zo goed als nihil
We bedoelen het goed. Het is aan TO zelf hoe ze het opvat. Zij heeft immers om advies gevraagd. En ik geloof Tasha! En dat je links hebt geplaatst vind ik dus nog steeds absurd. Zet je humor hormoon even aan
Uh nee ieuw bah. Gaat dat niet langs je achterwerk zo naar beneden richting de vagina? Dont take the risk
Ze is de kleuterfase qua humor dan voorbij denk ik @Lila8 Sommigen komen daar blijkbaar niet uit zo te lezen. Serieus, wordt eens volwassen.
Wat een naar leven heb je dan als je zonder humor door het leven moet. Wow. Ik denk dat lila zelf wel vingertjes heeft om te reageren btw Een fijne humorloze dag dan toegewenst
Oh ik ga niet zonder humor door het leven hoor. Integendeel. Maar ik gebruik doorgaans geen humor om iemand anders belachelijk te maken. Ik vind het nog altijd fijner om samen te lachen
Er wordt hier ook niemand belachelijk gemaakt. Als het zo is geweest dan hadden ze wel er zelf op gereageerd daar hebben ze jou niet voor nodig. even je hormoonmonsters op een laag pitje zetten je hebt zo te zien nog een lange weg te gaan! Haha Aju!
Ook nog gebrek aan inzicht. Ik zat er niet ver naast dus! Natuurlijk kunnen deze mensen voor zich zelf opkomen. Daar twijfel ik niet aan hoor. Maar ik heb het idee dat jij je nu een beetje in het nauw gedreven voelt. Waarom? Omdat jouw reacties om het op mijn hormonen te gooien nergens op slaat en de makkelijke manier is. Ik geef aan wat vervelend over komt en geef mijn mening ergens over en ik kan het onderbouwen. Ik heb nog wel even te gaan qua zwangerschap. Maar geloof me, jouw weg naar volwassenheid duurt langer Hey....aju! En een hele fijne avond gewenst.
Ik in het nauw gedreven? nog meer leuke grappen die je delen wilt? Mens zet je pc uit, gooi je toetsenbord uit het raam, zet een kop thee en haal freaking diep adem meen het serieus haha. Dat mensen grappen onder elkaar maken wil niet zeggen dat we belachelijk bezig zijn! En ja het zijn hopelijk je hormonen want als jij zelf zo bent damn dan wil ik je niet in me buurt hebben over volwassen gesproken! Hopelijk gaat je thee smaken en neem een chillpil En nu ben ik echt weg. Eindeloze discussie dit