zwanger ofniet?? Help me ben pas 16 jaar!

Discussion in 'Zwanger worden' started by kelmenel, Oct 27, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kelmenel

kelmenel Lid

Oct 27, 2010
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    stel ik word woensdag gewoon ongesteld, kan ik dan nergens aan merken dat ik toch zwanger ben? Ik ga dan sowieso een testje kopen maar dat vroeg ik me nog even af.

2. Pandora

Pandora VIP lid

Oct 18, 2010
    6,530
    363
    83
    Noord-Brabant
    #22 Pandora, Oct 27, 2010
    Last edited: Oct 27, 2010
    zoals ik lees merk je daar vaak sowieso de eerste twee weken niks van, kan wel, maar hoeft niet...sommige voelen meteen vanalles, en sommige hebben de hele zwangerschap niet last van kwaaltjes. Dus daar kun je niks van zeggen
    en als je er veel mee bezig bent en je er zorgen over maakt dat je misschien zwanger bent, dan ga je ook dingen voelen die er niet zijn
    Dus na woensdag voor de zekerheid gewoon even testen meid, dan weet je het zeker ;)
    Bij het kruidvat hebben ze testen ( twee voor 5 euro ) dus dan hoeft het je ook niet zoveel geld te kosten ;)
    die test kun je wel bij een vriendinnetje doen, toch?
    en mocht je nou bang zijn voor een eventuele reactie van je ouders, wis dan ff de geschiedenis op de computer...dan weten ze ook niet dat je op deze pagina zit ;)
    Je niet al te druk maken he?
    Hou je ons op wel de hoogte?

3. driekeerdaan

driekeerdaan Bekend lid

Oct 9, 2007
    505
    0
    0
    Maak je maar niet meer te druk, want door spanning kan juist je menstruatie later komen. Dus mocht je woensdag niet ongesteld worden, dan is er vast niks aan de hand en dan word je het donderdag of vrijdag wel!
    Zoals M80 al zegt; doe voor de zekerheid een test, voor je eigen gemoedsrust, dan heb je ook geen spanning meer, wel zo fijn!

4. alecia

alecia Fanatiek lid

Oct 23, 2007
    2,295
    17
    38
    student
    drenthe
    Niet te druk maken meis, ik raakte ook op 16 zwanger, ook dwars door de pil, want slikte een leuke antibioticakuur en de huisarts was even vergeten te vertellen dat ik en me vriend meneertje rubber erbij moesten gebruiken. Kreeg helaas wel een miskraam, maar me gyn zij : 1 op de 30.000 vrouwen raken pas echt dwars door de pil heen zwanger, de rest is allemaal ziek geweest of vergeten of kuurtjes of diarree

5. kelmenel

kelmenel Lid

Oct 27, 2010
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    nogmaals bedankt voor jullie reacties.
    Morgen ga ik naar de huisarts voor mn te hoge bloeddruk en omdat ik af en toe hartkloppingen heb.
    Ik hou jullie op de hoogte!:)

xxx

6. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

@Kelmenel
    Meid ik denk niet dat je zwanger bent. ook niet de symptomen die je opnoemt.
    Je slikt de pil, dus die kans is heel klein, daarnaast is het nu ook te vroeg om wat te voelen. Maak gewoon je strip af en test eventueel als je onzeker bent.
    Waarschijnlijk heb je altijd wel rond je ongi bepaalde pijntjes, maar stond je daar nooit zo bij stil.
    Omdat je nu een keer zonder condoom hebt gevreeen ga je er meer over nadenken en waarschijnlijk voel je dan ook meer.
    Sterkte meid.

7. beertje87

beertje87 Actief lid

Sep 16, 2008
    339
    0
    0
    ik denk ook niet dat je zwanger bent hoor en ik denk dat de hartkloppingen enzo komen omdat je loopt te stressen. Liefs

8. kelmenel

kelmenel Lid

Oct 27, 2010
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoihoi,
    ben naar de huisarts geweest vandaag en die hartkloppingen komen doordat ik een hartslag ritme heb van 57 slagen per minuut! dus dat is heel rustig. mijn hart krijgt dan heel langzaam veel bloed en kan het er neit allemaal tegelijk uit pompen dus af en toe pompt mijn hart al het bloed eruit en dat is dus heel hard en daar door voel ik die hartkloppingen. Het kan verder geen kwaad gelukkig.
    De stress van zwanger zijn heb ikook niet meer!! Jullie hebben me echt geholpen! dank jullie wel

xxxx

9. Pandora

Pandora VIP lid

Oct 18, 2010
    6,530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Goed dat je naar de HA bent geweest...en heel fijn dat je gerust gesteld bent meid

xxx

Share This Page