Hallo allemaal, In juni heb ik helaas een vmk gehad met ongeveer 8 weken. Daarna zijn we direct weer gaan proberen, maar het is nu al 4 keer helaas niet raak. Is natuurlijk nog helemaal niet lang, sommige moeten helaas nog veel langer wachten, maar bij mijn zoontje was ik na 2 maanden zwanger en mijn miskraam was het ook de 2e poging. Kan het zijn dat je minder vruchtbaar bent na een miskraam? En zijn er dames die dit herkennen? Ben benieuwd! Bedankt alvast. Liefs Pien
Hey hey, Wat vervelend zeg. Ik zelf heb ook 2 miskramen gehad en na de laatste duurde het 4 maanden dat ik weer zwanger was, en ben nu ruim 17 weken. Nee je bent zeker niet minder vruchtbaar na een miskraam! Het komt echt goed! Liefs
gefeliciteerd touwtje!! Ik hoop ook zo dat ik weer snel zwanger ben. En bumpie: dan gaan we gelijk op. Ook aan het begin van een nieuwe ronde zie ik. Ben wel blij te horen dat ik niet de enige ben! Was jij snel zwanger voor je mk?
Herken het niet. Heb in dit jaar in april en augustus een miskraam gehad en ben nu net weer zwanger. Sommigen beweren zelf het tegenovergestelde. Is erg verschillend. Veel suc6 en hoop dat het snel zover voor je mag zijn.
Hier de andere kant. Miskraam gehad in 2008, na een half jaar weer zwanger. Afgelopen juli een miskraam gehad, en in augustus al weer zwanger. Soms moet je even geduld hebben, en soms is het snel raak.
Herken het wel.. In aug een MK gehad toen ik 11weken had moeten zijn maar het was al gestopt met groeien met 9wk en 3dg. Ik dacht dat ik zo weer zwanger zou zijn want bij mijn zoon was het in de 1ste ronde raak en mijn vorige zwangerschap dus ook.. Helaas nu nog niet zwanger..mag na het weekend weer testen en hoop het zo!
ik heb in april een miskraam gehad. en heb een tijd niet lekker in me vel gezeten en precies een half jaar later nu dus ben ik lekker weer zwanger. dus ik kan aan de ene kant niet meepraten want wie weet als we er gericht mee bezig waren geweest was ik misschien wel gelijk weer zwanger geweest. ik ben zeer blij dat ik me nu helemaal top voel en dan pas zwanger ben geworden want nu kan ik er echt voor de kleine zijn ik hoopdat jullie heel snel zwanger mogen zijn dikke knuffel
Gefeliciteerd voor alle dames die weer zwanger zijn. Wat heerlijk. Ik duim voor jullie dat het goed blijft gaan. En Joy: ik duim voor een positieve test over 2 dagen!!
Het verhaal gaat dat je in de maand na de mk juist vruchtbaarder zou zijn. Zoals je aan mijn banner kan zien ging dat voor mij helaas niet op. Geeft het even tijd, 4 maanden is nog niet heel lang! (Al is iedere maand er natuurlijik 1 te veel)
Je hoort inderdaad vaak dat je na een miskraam juist vruchtbaarder zou zijn. Maar volgens mij is het toch een beetje mazzel hebben hoor. Ik vind dat je er nooit teveel waarde aan moet hechten, dat zorgt alleen maar voor teleurstellingen. Bij mij zat er steeds zo'n 5 a 6 maanden tussen. En ook ik dacht steeds (en ging er stiekum van uit) dat ik na een mk vruchtbaarder zou zijn.... en juist... dan steeds weer die teleurstelling. Afgelopen februari een spoedoperatie gehad ivm een bbz en had me toen ook echt voorgenomen "verwacht er de komende 6 maanden niet teveel van" En juist, na een maand verplichte pauze was het weer raak (zie mijn banner) Ik denk dat je niet teveel naar dat soort bakerpraatjes moet luisteren. Dan kan het alleen maar meevallen, toch? Heel veel succes en hopelijk snel een plakbeeb!
Ik was in de tweede ronde na mijn pil stop zwanger! De eerste ronde niet echt ervoor gegaan om toch mijn ongi af te wachten Ik probeer het nu naast me te leggen al is dat wel heeel moeilijk! groetjes,
Hou vol. Bij mijn 1ste ma heeft het 6 maand geduurd om zwanger te worden. Bij de 2de maar liefst 12 maanden en ook deze werd bij 6,5 weken afgebroken. Wachten duurt altijd lang.
We hebben deze maand erg rustig aan gedaan, geen ovulatietesten en niet 'verplicht' klussen. Dat heeft ons echt goed gedaan. Ik kon eigenlijk aan niets anders denken. Volgende maand gaan we er weer helemaal voor...! Hopelijk snel een plakbeeb en voor jullie natuurlijk ook allemaal!