Is dit nou een ovulatiebloeding ????

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mamabri, 8 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ik zit nu op cyclusdag 16 en heb gisteren en vandaag negatieve ovutesten gehad. Heb daarvoor niet getest. Ik ging vanmorgen naar het toilet en bij het afvegen had ik tot 2x toe een klein beetje rood bloed en slijm. Gisteren heb ik wel heel erge kramp onder in mijn buik gehad. Ik weet dat ik iets eerder met ovulatietesten had moeten beginnen, maar ik had ze niet in huis, vandaar. Mijn laatste cyclus was 30 dagen.

Mijn vraag is dus: Als je een ovulatiebloeding krijg is dat dan voor, tijdens of na de ovulatie?
    En had die test dan niet gisteren positief moeten zijn?
    Of was mijn ovulatie iets vroeger nu of moet ik doortesten?

Toen ik eerder teste testte ik altijd op dag 15 of 16 positief, bij een cyclus van 28 dagen.

2. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

Heb je gister op de dag van bloedverlies ook een test gedaan? Want je verliest bloed tijdens de ovuluatie... ;) Kan ook spotting zijn...

Succes!

3. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Of een innesteling..

4. Infantem Amor

Dat zou ook nog kunnen maar meestal komt dat een week na ovulatie ;), CD 16 is wel erg vroeg voor innesteling, maar het zou kunnen...

5. MoessieLin

30 mei 2012
    57
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik wil je geen valse hoop geven maar als jij dit keer je eisprong eerder hebt gehad dan normaal dan zou t best kunnen dat je gister kramp had van je innesteling en vandaag wat innestelingsbloed.
    spannend hoor! ;)

6. mamabri

mamabri Niet meer actief

Vandaag getest en het was een soort van positieve ovulatietest, de testlijn is aan 1 kant donker en de rest lichter, dus niet 1 duidelijke donkere lijn, maar ik denk dat ie positief is. Ik vind het alleen zo raar dat ik gisteren wat bloed verloor en eergisteren een soort menstruatiepijn, het zou logischer geweest zijn als dat allemaal vandaag was gebeurd toch? Nou ja, in ieder geval verder aan de klus :)

Ik vind het zowieso apart, want ik heb echt nog nooit een ovulatiebloeding gehad, in al die 25 jaar dat ik ongesteld ben, maar ook nooit bij eerdere zwangerschappen, heel vaag dus.

7. MoessieLin

30 mei 2012
    57
    0
    0
    NULL
    NULL
    Misschien beetje dom van mij maar ik heb zelf ook eigenlijk nooit eerder gehoord van een ovulatie bloeding...
    Inderdaad maar gewoon door blijven klussen, dan hebben jullie in ieder geval je best gedaan!
    Succes ;)

8. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ja ik heb er wel eens van gehoord/ gelezen, maar had het zelf dus nog nooit gehad. We hebben deze maand behoorlijk ons best gedaan , al zeg ik het zelf ;):p, en en omdat ik niet zeker weet of die ovutest nou positief is, doen we nog maar even ons best. Wat jij zei, vind ik ook nog wel een logische reactie,misschien een eerdere ovulatie gehad en dat het een innesteling is, maar die ovu is toch wat donkerder, maar maar aan 1 kant van het streepje.....

9. Infantem Amor

Kun je jou ovu testjes hier als foto in zetten, ben wel benieuwd... Klinkt dan toch wel als ovulatie bloeding... En dat zou toch wel kunnen, ook na 25 jaar ;)

Ik heb in mijn langste ronde ook een ovulatie bloeding gehad en nog nooit eerder... Ovu testjes zijn op de piek aan de test kant ook donkerder dan de controle streep, dan zijn ze goed ;)

10. mamabri

mamabri Niet meer actief

AHA, kijk zo leer je weer wat, dan was ie positief :), paar uur later werd hij al weer lichter, en ga ergens deze ochtend, tussen de bedrijven door (jongste wordt vandaag gedoopt, dus groot feest en veel visite :)) nog eens testen.

Ik zou wel een foto willen plaatsen, maar heb er de ballen verstand van hoe dat moet, dus dat gaat niet lukken.

11. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Ik heb dit ook een keer gehad. Volgens de assistente van de ha kan het een ovulatiebloeding zijn. Ik heb wel echt een dag of 5 behoorlijk bloedverlies gehad middenin mijn cyclus en twee héél licht posi zwangerschapstesten dus ik denk eerder dat de innesteling mis ging. Maar een ovulatiebloeding zou het dus best kunnen zijn.

Deel Deze Pagina