Hallo allemaal, Ook ik zou het het leuk vinden om ervaringen uit te wisselen😊 woon naast Ede. Wij hebben al een dochter van net 3 jaar en zijn in verwachting van een zoon. Nu 25 weken en 2 dagen. Hebben jullie al een Facebook groep opgericht? Ik ben trouwens 26😊 Groetjes
Ik heb geen idee hoe je een facebookgroep moet maken haha! Maar als iemand dat uitlegt wil ik het wel doen hoor!
Toevallig Eefje! Wij hebben uiteindelijk de Mutsy evo urban nomad gekocht De Qute vond ik heel gammel. Anders moet je even naar Kesteren naar Babypark. Daar kan je kinderwagens testen op verschillende soorten stoep Echt heel handig!
Ja, ben er super blij mee! Zo makkelijk in te klappen, heel soepel met lopen en de reiswieg is op een fijne hoogte. Kan niet wachten tot we hem kunnen gebruiken De donkey is zo'n dubbele toch? Jullie zoontje kan daar ook nog in?
Ja klopt die kun je uitschuiven tot dubbele wagen! Mijn zoontje is bijna 2 als de baby komt dus als we echt op pad gaan zit hij nog in de wagen. Ideaal zo!
Mag ik meedoen? Ik woon niet ver bij Ede vandaan, Renswoude. Ben wel in ede geweest voor de 20 weken echo van mijn zoontje en dochter en beide bevallingen in het ziekenhuis in Ede. Ben niet zwanger en ook niet meer van plan Maar vind wel gezellig om mee te kletsen, hier ook niet zoveel moeders in de omgeving.
Hey gezellig hier! Had niet verwacht dat er zoveel mensen zouden reageren! Leuk! Het idee van een Facebook groep is erg leuk idd!! Heeft iemand dat inmiddels al gedaan?
Wat leuk! Ik ben ook een Edese 24 jaar oud en nu net weer een paar weekjes zwanger. Lijkt me ook leuk via facebook, als jullie er niet uitkomen wil ik best helpen met een groep aanmaken!
Als t kan wel een besloten groep, wij hebben onze zwangerschap namelijk nog niet bekend gemaakt hihi Anders voeg ik me er later wel bij
Ik heb 'edese mama's zp' aangemaakt.. Kijk even of je jezelf kunt toevoegen en anders moet je even je naam doorgeven zodat ik je kan toevoegen..
Ik kan hem ook niet vinden Denk dat de groep op "geheim" staat, wat hartstikke prettig is want zo kan niemand zien dat je er lid van bent oid Maar dan moeten wij nu wel eerst "vriendjes" worden op facebook met jou (de beheerder) zodat jij ons kan uitnodigen in de groep.
Hij staat op besloten dus hij zou dan wel gevonden moeten worden dacht ik.. Maar als jullie even je naam pben dan voeg ik jullie toe..