15-31 December 2013 Mama's!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door BellaNoa, 3 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

Ik zag dat er al wel een december topic is, maar om de grote van een lijst wat beperkter te houden leek t me leuker om de december maand te delen ;) Is het ook wat overzichtelijker kletsen, denk ik, dan in een erg druk topic!

Als het goed is ben ik 15 december uitgerekend! :D Net tussen sinterklaas en kerst in haha...

2. BellaNoa

Digitale CB :)

3. Rachster

Rachster Actief lid

27 aug 2011
    417
    1
    18
    NULL
    NULL
    Hoi daar ben ik dan:)
    Super 1 mei! Ben ook zo benieuwd naar onze echo's!

Heb jij het al aan veel mensen verteld?

Liefs

4. BellaNoa

Nu alleen nog aan mijn moeder, schoonzus en beste vriendin. Schoonouders, vader, zusje en broer van ML vertellen we het volgende week ofzo ergens. De rest na de eerste echo

En jij?

Ben ook super benieuwd naar de echo.. toch weer een spannend en bijzonder momentje.. eerste kennismaking met je kleintje :D

5. Rachster

Rachster Actief lid

27 aug 2011
    417
    1
    18
    NULL
    NULL
    Goedemorgen!

Ik heb het nog niemand verteld!
    Misschien zondag met de verjaardag van mijn kleintje maar ik twijfel nu wel een beetje. Misschien toch maar de echo afwachten.

Ik heb net de VK gebeld en ik heb 26 april een 1e afspraak met een echo.

Vind het wel moeilijk om niets te zeggen!

6. BellaNoa

Haha ja dat is ook moeilijk! Anders zeg je het toch ook alleen nog tegen ouders? En de rest na de eerste echo?

7. BellaNoa

De mijne is nog niet knal maar al wel mooi aan het stijgen. Onderste vandaag op 12 dpo.

8. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Haii meiden,

Mag ik met jullie mee kletsen?
    Ik doe aankomend weekend een CB en dan maandag de gyn bellen voor een afspraak.

Hoe voelen jullie je?

9. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Mooie testjes :D En ook leuke foto van je CB :D

10. Denisja

Denisja Bekend lid

7 feb 2013
    693
    7
    18
    Mag ik mij ook aanmelden?? Uitgerekende datum zal 17 december zijn! Weet nog naar sinds vandaag dat ik zwanger ben... Mijn eerste echo zal over ongeveer 2 a 3 weken zijn ivm een mk.

11. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Gezellig Denisja. Mooie test net in NOD topic :D
    Ik hou mijn uitgerekende datum maar op 15 dec.
    Weet niet of ik nu een LF van 13 of 14 had.

12. BellaNoa

Troela en Denisja, wat gezellig dat jullie hier ook mee komen kletsen!! :D Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Bijzonder he?

Foto van testjes? Vind ik altijd leuk om te zien haha..

Ik voel me eigenlijk best goed, wel wat sneller moe maar nog niet super vermoeid zeg maar. Af en toe wat misselijk, vanaf 8 dpo al dus wist eig al bijna zeker dat het raak was en ja hoor op 10 dpo een posi test! :D

Hoe gaat het met jullie?

13. BellaNoa

Als jullie je leeftijd en hoeveelste kindje door willen geven dan maak ik een lijstje en ook met de afspraken...

14. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Hier voelde ik het ook echt aan. Pijnlijke borsten en krampen in me buik. Heb ik anders nooit.

Ik ben nog net 26jaar word 18april 27. Ik doe morgen nog en CB en dan bel ik maandag mijn gyn op voor een afspraak. Ben net in de laatste ronde voor dat ik met clomid begon weer zwanger geraakt :D Krijg ook optijd echo ivm herhaalde miskramen.

Dit is ons eerste kindje en hierbij mijn test van 12dpo..(gisteren)

Bijgevoegde bestanden:

15. BellaNoa

♥ Zwanger! ♥
    - Troelaa (26 jaar) Eerste kindje Zwanger van een: jongen/meisje Uitgerekend op: 15 december 2013
    - BellaNoa (26 jaar) Derde kindje Zwanger van een: jongen/meisje Uitgerekend op: 15 december 2013
    - Rachster ( ?? jaar) Tweede kindje Zwanger van een: jongen/meisje Uitgerekend op: 15 december 2013
    - Denisja ( ?? jaar) Tweede kindje Zwanger van een: jongen/meisje Uitgerekend op: 17 december 2013

♥ Afspraken - Echo's & Controles
    - Rachster, 26 april controle verloskundige + echo
    - BellaNoa, 1 mei controle verloskundige + echo

16. BellaNoa

Mooie test Troelaa! Super dat je net daarvoor zwanger bent geworden en ook wel fijn dat je wat eerder een echo krijgt. Als ik mijn eerste echo krijg dan ben ik 7w3d.

17. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Ow dat is ook fijn optijd toch :)
    Eerste zwangerschap had ik echo met 7w2d.

18. BellaNoa

Deze keer is het eigenlijk de vroegste keer ooit haha.. Niet eens om gevraagd. Bij de eerste bij 7w6d en bij de tweede met 8w4d, dat was dus best laat eigenlijk. Ik krijg de eerste helft van de zwangerschap wel vaak een echo waarschijnlijk. Zoals ze toen aan hadden gegeven met 8, 10, 12, 16, 20 en 22 wkn, dat vind ik toch wel fijn om vaak naar ons kleintje te mogen spieken :)

19. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Ik heb bij de eerste keer 7w 2d, 2e keer was vmk en 3e keer 8w 3d, expres later gezet als die 7w want wilde die tijd voorbij zijn. Wel goede echo gehad toen alleen die avond ook gestopt. En met 11 wk een mk gehad. Nu moet ik ergens tussen 6/7w naar de gyn. En dan word het bespreken wat de bedoeling is.

20. BellaNoa

Extra spannend nu voor jou dan! Hoop dat het deze keer goed mag blijven gaan.

Deel Deze Pagina