zwanger ondanks cerazette en BV??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door onverwachts, 21 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. onverwachts

onverwachts Niet meer actief

Hoi allemaal,

Ik ben niet nieuw, maar heb even een extra account gekregen om mijn verhaal kwijt te kunnen zonder dat ik de bekenden meteen alles vertel :)

Het is namelijk zo:
    Heb een zoontje van 14mnd en geef hem nogsteeds BV, gebruik daarbij Cerazette als anticonceptie..
    Sinds zijn eerste verjaardag de voedingen afgebouwd van 8 naar max 4 voedingen.
    Vorige maand een rare bloeding gehad, en sinds een paar dagen nu kramp in mijn onderbuik, licht misselijk en heel snel geirriteerd. Ook is mijn zoontje wat onrustig tijdens het voeden.

Dus het sterke vermoeden dat ik zwanger ben, nooit eerder zo gevoeld behalve met de zwangerschap van mijn zoontje.

Vanmorgen mijn vermoedens uitgesproken naar manlief.. die werd er niet echt blij van :( Hij wil namelijk geen kinderen meer, heeft er al meerdere en ons zoontje samen was degene die de rij zou sluiten ;)
    Maar hij beseft goed dat waar je liefhebt dit kan gebeuren :) dus als het zo is, is het ook zo.

Dit is dus vooral om even mijn verhaal kwijt te kunnen, en morgen zullen we het weten: vanmiddag testen halen en morgen ochtend testen: Vind het wel spannend!!

Het kindje zou super gewenst zijn: ik heb altijd graag een tweede gewilt, al is het moment niet echt handig daar mijn zoontje nog veel aandacht nodig heeft.

Als ik zwanger ben is dit kindje verwekt rond 5 mei.. dan kan ik nu toch wel testen?
    (dit weet ik omdat we deze maand maar 1x sex hebben gehad ivm gezondheidsklachten van manlief)

Helpen jullie mij vandaag door?

xx

2. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.555
    528
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Lastig is dat dan hè. Gezien de datum die je noemt lijkt het me dat je inmiddels wel zou kunnen testen. 5 mei plus 14 dagen = 19 mei en we zijn vandaag inmiddels de 21e.
    Succes met wachten!

3. onverwachts

zeker lastig.. weet ook nog niet zo goed wat ik er mee moest..
    wou manlief eerst pas wat vertellen als ik getest had, maar dat voelde niet eerlijk tov hem dus toch vanmorgen de stoute schoenen maar aangetrokken.

Ik weet hoeveel meiden hier graag zwanger willen zijn, en voel me dan schuldig dat het bij ons ongepland zou zijn.. dus vandaar even de anonimiteit opgezocht ;)

En als ik jouw onderschrift lees kan ik alleen maar denken hoe moeilijk anderen het hebben: heel veel sterkte!! knuffel

4. mamaSylvia1975

mamaSylvia1975 Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.106
    0
    0
    huismama
    ergens in overijssel
    Ten eerste moet je je absoluut niet schuldig voelen!!
    Het zou toch mooi zijn al he je op deze mnier gegeven wordt!
    Daar zou ik bijna een moord voor plegen;)
    Maar ondanks dat je borstvoeding geeft is dit absoluut niet veilig, dan moet je volgens mijn ha echt om de 3 uur voeden en dat deed je dus niet meer.

Succes morgen!!

5. 2xtantein1week

2xtantein1week Fanatiek lid

15 dec 2011
    2.166
    1
    0
    Spannend hoor, ik ben benieuwd naar morgen! Je hoeft je niet schuldig te voelen hoor, kan jij toch niets aan doen. Ik nap dat het bij andere vrouwen kan steken, maar dat is niet om jouw persoonlijk..

6. onverwachts

dank jullie meiden voor jullie begrip!
    ik besef heel goed dat dit een heel mooi kado zou zijn: het is ook zeker erg welkom!

Cerazette was nooit veilig is mij verteld als je minder voedde, maar sinds een paar jaar wel.. staat ook op de site van Cerazette zelf..
    maar goed, in mijn geval dus blijkbaar niet ;)

manlief wil zich wel laten steriliseren als het nu wel zo mocht zijn.. zodat het niet nog een keer kan gebeuren (aangezien ik straks dan ook weer BV wil gaan geven en dus geen andere anticonseptie kan gaan gebruiken..)

7. onverwachts

kan niet missen....

Bijgevoegde bestanden:

8. Yris

Yris Niet meer actief

Hier ook gefeliciteerd :D:D ik ben benieuwd naar de reactie van je man.. ga je het vanavond vertellen?

9. onverwachts

Manlief weet het al :D
    Hij vind het onverwachts, maar eigenlijk ook wel leuk: zo'n opluchting!!

Steriliseren zit alleen wel in de planning de komende 9mnd ;)

10. 2xtantein1week

2xtantein1week Fanatiek lid

15 dec 2011
    2.166
    1
    0
    Gefeliciteerd! Mooie test hoor, het is wel duidelijk!

Fijn dat jullie blij zijn, geniet ervan..!

11. onverwachts

Gaan zeker genieten: dank jullie voor alle felicitaties!

12. Jaydee

Jaydee Fanatiek lid

2 feb 2011
    1.162
    0
    36
    Wat leuk, gefeliciteerd!

13. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Wat een verrassing, gefeliciteerd en geniet ervan.

14. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.555
    528
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Dat is zeer zeker een duidelijke test zeg!

Enne... ik begrijp je gevoelens, maar zo moet je niet denken! Dit derde wondertje is ook ons maar zo in de schoot geworpen... alleen zal het helaas niet goed aflopen.

15. onverwachts

heel veel sterkte Hopmarjanneke :( ik blijf het erg vinden voor je

maar

ik ga zeker genieten van dit extra wondertje!

16. onverwachts

ik ga dit account weer laten sluiten, en verder onder mijn eigen account :) nu het zo is, is het zo en wil ik er ook over kunnen praten.. ook met de meiden die mij kennen als dolfijn1982

17. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    en ja hoor: hier zijn we dan op mijn eigen account:
    nogmaals dank voor alle felicitaties!!

18. mamaSylvia1975

mamaSylvia1975 Fanatiek lid