oei...dan had je eigenlijk wel kunnen weten dat je zwanger kon worden he... Ben je al bijgekomen van de schrik nu?
fijn dat hij is bijgedraaid.. kan me voorstellen dat het schrikken is. Maar alles even een plekje geven. en hoop ik voor jullie op een prachtig wondertje!
He lieverd! Wat een verhaal nu weer! Maar ik ben wel heel blij voor je Kan me wel voorstellen dat je/jullie even geschrokken waren. Ik hoop dat je man een beetje is bijgedraaid! En ik hoop ook op een super echo! Ben wel heel nieuwgierig hoor xx
nee wist pas naderhand van de eisprong hoor, denk dat jij m nu anders opvat. beetje bijgekomen, ja aan de ene kant wel.. aan de andere kant blijft t een beetje onzkeer allemaal, manlief kwam gister best down thuis, das wel moeilijk om te zien... na een uurtje was ie gewoon weer vrolijk gelukkig.
Oei sorry maar je tempte of? Jeetje jij kan beter hierna gewoon niks meer gebruiken he...anticonceptie werkt bij jou gewoon niet Ja als je echt geen kindje meer wilde is het even slikken hoor....ik snap m wel....maar als hij straks de echo heeft gezien is het vast goed meid... Hoe voel je je....en wat vindt jij er nu van...lijkt me ook moeilijk weer he?
Gelukkig is je man nu bijgedraaid, het zal ook wennen zijn geweest voor hem, als hij er van uitgegaan is dat er geen kleintje meer bij komt Wat een wonder dat ondanks de anticonceptie toch een klein wondertje op komst is geniet er van meid