zwanger ondanks de pil?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door trotsemama2401, 12 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. trotsemama2401

trotsemama2401 Bekend lid

11 jan 2010
    762
    0
    0
    gelderland
    Hallo,

Even mijn verhaal kwijt.

Net op vakantie geweest. Net voor de vakantie een zwangerschapstest gedaan maar die was negatief. Pil doorgeslikt. Op vakantie aantal keer aan de diarree geweest door waarschijnlijk slechte barbecue en natuurlijk de weg gedronken alcoholische drankjes.;)
    Slik de pil altijd netjes voor t slapen gaan en heb niet overgegeven.

Vorige week erg moe en af en toe vlagen van misselijkheid, emotioneel (zelfs bij de animatie film verschrikkelijke ikke 2) en sterke geur.

Nu heb ik afgelopen donderdag (08-08-2013) voor de laatste keer de pil geslikt dus zou ik gister (zondag 11-08-2013) ongi moeten worden of op z`n minst vandaag (maandag 12-08-2013) maar nog steeds niks terwijl ik sinds ik de pil slik altijd op tijd ongesteld ben geweest.

Wat moet ik doen?!?!?:( afwachten tot verder op in de week want volgens mij is t wel erg vroeg om te testen.

2. mamie82

mamie82 Bekend lid

12 feb 2013
    886
    1
    0
    NULL
    NULL
    het kan ook zijn door de diaree ik wist het bij mijn eerste ook pas later en toen zei de arts of ik had overgeven of aan de diaree was dan werkt de pil niet goed meer

je zou een test van kruidvat 2voor5 euro kunnen proberen
    maar het kan ook zijn dat je lichaam wat van streek is door dat je ziek bent geweest

maar mocht het zo zijn ben je er wel blij mee dan?

3. Janneke00

Janneke00 Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.870
    2
    38
    Brabant
    Het kan ook zijn dat je iets later ongesteld moet worden, omdat je de pil hebt doorgeslikt.
    Alleen een test kan je vertellen of je zwanger bent...

4. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.548
    524
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    wachten tot donderdag, ben je dan nog niet ongesteld, dan voor de zekerheid een testje doen voordat je met de nieuwe strip begint.
    Het kan ook zijn dat je lijf in de war is door de diarree etc.

5. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Al getest?

6. trotsemama2401

11 jan 2010
    762
    0
    0
    gelderland
    hallo,

ben helaas ongesteld geworden, was 3 dagen overtijd. Het was zeker welkom geweest al had t niet zo goed uitgekomen. Dus toen ik t werd was t een beetje dubbel. Ergens teleurstelling omdat ik wel graag een 2e er bij wil maar ook een klein vreugde sprongetje omdat t financieel nog even niet zo handig is.

bedankt voor jullie reacties!!!

liefs!!

7. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Hier mijn vraag richting jullie. Ik weet dat ik het pas echt weet met een zwangerschapstest of test via de huisarts, maar toch even hier, omdat ik hier veel van dit soort onderwerpen voorbij zie komen.

Ik zit al zo'n tien jaar aan de pil en slik hem goed. Nu heb ik het laatste weekend van juli vier dagen ernstige diarree gehad. Ik slik de pil altijd voordat ik naar bed ga, tijd verschilt wel.. zo tussen 11 en 12 uur zeg maar.
    Drie dagen van de dagen dat ik diarree had zat er wel ongeveer minstens 3/4 uur tussen, maar ik werd wel die eerste ochtend rond 7.30 uur 's morgens wakker, de tweede ochtend om 4.30 uur en de derde ochtend om 3.30 uur met ernstige diarree zeker één keer per uur de hele ochtenden..
    Ik heb de pil op de normale manier geslikt en ik ben de week daarop in mijn stopweek ongesteld geworden (op de dag dat ik het altijd wordt).

Nu heb ik wel last van aantal kwaaltjes, dat ook symptomen van zwangerschap kunnen zijn: jeukende ogen, steken in mijn onderbuik (vooral rechts), steken in mijn benen, soms beetje pijn liezen, soms niet veel kunnen hebben, slechter slapen (onrustig en paar keer wakker worden en moeten plassen), het lijkt erop dat ik een donkerdere rand om mijn tepel heb, verder lijken ze niet groter, gister en vandaag ietswat gevoelige tepels, veel trek..

Wat denken jullie kan het zo zijn dat ik zwanger ben of niet? Als het zo is, is het zo en zijn we er ook blij mee. Financieel zou later beter uitkomen, aangezien we volgend jaar willen trouwen;).

Ik ben nu dus pas in einde van de eerste week van mijn pilstrip.. dus testen kan voorlopig nog niet.. denk ik. Alvast bedankt voor jullie reactie!

8. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    #8 wvw, 19 aug 2013
    Laatst bewerkt: 19 aug 2013
    Om precies te zijn, 6 augustus ben ik ongesteld geworden.. en die zondag daarop weer aan nieuwe strip begonnen. Nu is het wel zo dat ik dus vlak daarna ongesteld ben geworden, maar aangezien ik aan de pil ben en het dan geen échte bloeding is...

9. trotsemama2401

11 jan 2010
    762
    0
    0
    gelderland
    hoi wvw,

weet niet of je al getest heb maar volgens mij kan je altijd wel testen ookal zit je in de eerste week van je strip.
    ben benieuwd wat de uitslag is.

Grtjs trotsemama

Deel Deze Pagina