kan het zijn of niet

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door sousi, 4 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sousi

sousi Lid

22 jul 2013
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    beste dames,

ik wil graag even jullie mening horen, ik ben 11 augustus ongesteld geworden.
    en dan zou ik normaal 8 september de eerste dag van mijn menstruatie weer krijgen ( bij mij is heel stipt)
    alleen vandaag bij het vegen zag ik een ik een helder rode bloed streep, was niet veel en was een dun streepje bloed. verder voel ik niet dat ik ongesteld ga worden,ik krijg veel pijn klachten.
    ben wel misselijk en een ondragelijk hoofdpijn heb ik al 2 dagen. al moet ik zeggen heb altijd hoofdpijn maar niet zo pijnlijk als de afgelopen dagen. moet ik gaan testen of zal ik maar wachten tot na mijn menstruatie dag.
    heeft verder iemand dit ook gehad en is zwanger??
    ik slik geen pil, gebruik wel condoom, en er is geen wens voor vierde kindje, op dit moment voel ik helemaal nix en heb ook nix in mijn hoofdpijn of dat ik aan het dormen ben over een kindje of zo.

alvast bedankt meiden

2. sousi

sousi Lid

22 jul 2013
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    niemand dus die hier ervaring mee heeft!!

3. bloem86

bloem86 Fanatiek lid

31 jan 2011
    1.004
    0
    0
    het schijnt dat je vier dagen voor je NOD kunt testen.
    verder geen ervaring met de hoofdpijn.
    en met je eerdere zwangerschappen had je dit niet?

Vroeg testen is niet altijd handig maar kan ook geen kwaad lijkt me.

4. sousi

sousi Lid

22 jul 2013
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    vorige zwangerschappen waren gepland, en ik wist direct dat ik zwanger ben, alleen bij mijn zoon had ik zo erg hoofdpijn , van begin tot einde. de meiden niet. verder nooit bloedsliertje verloren voor OND. dus ik ben heel benieuwd wat dit is.
    me man zal het niet leuk vinden, en ik dacht net bij me zelf heb ik wel zin in nog zo'n klein bibi die je wakker houdt en helemaal op eist. nou ik wacht tot zondag of maandag en dan test ik, maar wees welkom iedereen om je mening te geven,

5. beertje12

beertje12 Actief lid

10 dec 2009
    161
    0
    0
    Ede
    Had ik ook wel eens, dat ik voor mijn verwachte ongesteldheid al wat bloed verloor. Volgens gynaecoloog kon dat hormonaal zijn.
    Als er geen condoom geknapt is, is de kans toch zeeer klein dat je zwanger bent?

Deel Deze Pagina