Schouderpijn na/tijdens eisprong, ervaringen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door femm88, 1 nov 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. femm88

femm88 Bekend lid

18 aug 2019
    500
    324
    63
    Vrouw
    Ik heb altijd pijnlijke eisprongen, maar dit heb ik nog nooit meegemaakt.

Het begon gisteravond, het voelde alsof rugweeen en het liep daarna door naar mn schouderbladen, echt een zeurende pijn alsof het helemaal brand. Gehoopt dat het vandaag weg zou zijn, maar helaas.

Ik vraag mij nu af wat het is en of ik nog kans maak deze rond om zwanger te worden.
    Ik lees van alles over dat het eitje niet is gesprongen maar een cyste is geworden?

Ik wil gewoon even gerustgesteld worden merk ik..

2. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Geen ervaringen, maar mijn gyneae deelde poos geleden met mij dat vrouwen die een buitenbaarmoederlijke zwangerschap hebben, vreselijke pijn in hun schouder kunnen ervaren. De zw zit dan in de eierstok en dat drukt op een zenuw die dus uitstraalt naar de eierstok...

Jij hebt natuurlijk geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap maar de eisprong vind ook plaats in de eierstok/eileider en wilde dus deze info ff met je delen. Kan dus uitstralen naar de schouder als er druk ontstaat in de eierstok... :)

Die rugpijn herken ik trouwens, heb ook mega rugpijn tijdens eisprong. Echt rugkrampen.

3. femm88

femm88 Bekend lid

18 aug 2019
    500
    324
    63
    Vrouw
    Thanks voor je reactie! Ja toen ik ging googlen kwam ik idd op BBZ uit!
    Wel vreemd hoor schouderpijn terwijl het in je eileider gebeurd, maarja vrouwenlichaam he ;)

Ik heb gelukkig nu geen last meer en is hij gewoon gesprongen en hopelijk ook bevrucht :)

Kangerootje vindt dit leuk.
  4. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Heel apart inderdaad. T kan allemaal doorstralen naar andere gebieden!

Succes, hopelijk is het raak deze ronde! :)

Deel Deze Pagina