Ik noem het maar even zo... en ik vind het super genant maar ik heb (weer) eens een schimmelinfectie. Hoe die er gekomen is weet ik niet heel precies, misschien omdat ik laatst wat last had van mn blaas (was geen ontsteking toen). Nu vroeg ik me af... beetje dom misschien, we doen wel is sexen met babyolie, kan dat misschien de boosdoener zijn? Hoe dan ook alle tips etc zijn welkom. Ik gebruik nooit zeep op die plaats, en ook geen lactacyd, just water 8)
geen idee, Ik heb wel veel last van jeuk en laatst nog een blaasontsteking nu we sex hebben zonder condoom. komt denk door het sperma... groetjes
Wij hebben het nooit met condoom gedaan dus denk niet dat het bij ons door het sperma komt. tis echt irri. we doen "het" dus nu ook even niet want een schimmelinfectie is besmettelijk.
ja dat is zeker zo.en het is zeker heel vervelend weet er alles van.dan heeft het een andere oorzaak maar zou echt niet weten wat.. heel veel succes en hoop dat het snel weer over is!
ik durf t niet met zekerheid te zeggen, maar denk dat met babyolie echt niet zo goed is..het is toch iets wat er niet hoort en de zuurgraad aantast. ikzelf kon ook nooit zo goed tegen condooms, kreeg ik vreselijke jeuk van..misschien reageerd jouw lichaam gewoon erg slecht 'daar' op babyolie hoop dat je er snel vanaf bent!
Kan ook zijn dat je man een schimmelinfectie heeft en jou iedere keer besmet zodra je sex hebt. En babyolie in of bij je vagina... Ik zou gewoon voor glijmiddel gaan.
Ik zou geen babyolie meer gebruiken! Dit is niet gemaakt voor inwendig gebruik (staat zelfs op sommige flesjes!) Het is olieachtig en laat een residu achter in je vagina dat niet word opgenomen waardoor infecties enzo lekker hun slag kunnen slaan. Olie vermengt ook niet met je eigen lichaamssappen. Glijmiddel is speciaal gemaakt om opgenomen te worden door het lichaam. Je kunt beter een goede glijmiddel halen! Met olie schaad je misschien zelfs de zwemmers van je man/vriend bij het proberen zwanger te raken
Thnx meiden. Die olie blijft maar lekker weg nu. We zijn nog niet bezig met zwanger worden maar steeds een infectie heb ik ook geen zin in. Mn vent heeft trouwens geen infectie, komt echt van mij af. Hij heeft ook nergens last van en alles ziet er normaal uit bij hem daar. Weg met die olie. Zijn alle glijmiddelen trouwens zaaddodend? nu is dat nog niet zo erg, maar als mn spiraaltje er straks uit is dan is het wel handig om te weten
Inderdaad kun je misschien een goede glijmiddel gebruiken. (ook te bestellen via internet, zo doen wij dat tenminste....) Denk ook niet dat baby-olie zo goed is voor de binnenkant van je vagina. Daar is het niet voor bedoeld.
Niet al het glijmiddels is zaaddodend,dat staat op de verpakking erop anders is het niet zaaddodend. Dat je man er geen last van heeft kan heel goed: Bij hem word de urinebuis gereinigt doordat er een ejaculatie plaats vind en eventueel ook nog een wc bezoekje die alles mooi schoonspoelt. De huid van de peni is over het algemeen niet zo gevoelig voor wisselende ph waarden enzo maar de vagina wel!
Zeker een dik jaar terug heb ik hem besmet met die candida-gist en hij had er nog erger en langer last van als ik. Nu dus helemaal niet en gun het hem ook niet Die olie wordt gewoon verbannen en ga van de week is ff looken voor goed glijmiddel die vooral vrouw vriendelijk is. Niet dat ik daar nu zo droog ben(nu wel) maar meer omdat hij dat nice vind. Thnx in elk geval voor jullie antwoorden
Zo net terug van de dok, hij moest met die eendenbek echt kijken en idd een candida schimmel infectie en flink ook. Hij weet niet of het van de babyolie komt, hij vond babyolie onschuldig hahaha, maar toch maar niet meer doen. Heb een capsule gekregen die ik gewoon via mn mond mag innemen.