hoi hoi, ik ben dan nummer 9. helaas lees ik geen ebrichtjes meer hoe dit is afgelopen. Ik ben wel zwanger ondanks de essure en het is een bbz. Die kans was ook wel vrij hoog. Hopelijk is het in deze topic allemaal goed gegaan. Het gekke was dat ik 2 maanden van tevoren al het gvoel had dat ik zwanger kon zijn, want ik was al 34 dagen terwijl mijn cyclus altijd tussen 29-31 dagen zit. Gelukkig, werd ik daarna wel ongesteld. De maand erop ook netjes 31 dagen en de maand erop speelt nu. Ben nu 6.5 weken zwanger. Wel heel gek dat mijn gevoel goed zat, alsof ik een seintje kreeg dat er iets niet goed zat. Weet ook niet waar het veertje nu zit, heb er maar 1 gezien op de echo. Straks weer een echo en dan gaan we nogmaals kijken. Het is overigens wel goed geplaatst en ook de nacontrole ging heel zorgvuldig. de veertjes zaten er mooi in.
Ik vind het jammer dat ze geen update heeft geplaatst. En sinds mijn beslissing om voor de Essure te gaan zijn er al 2 topics over geweest, zwanger ondanks Essure... Alleen op de Essure vertrouwen is nu niet makkelijk... Maar ik overleg nog wel even met de vk/gyn hoe vaak het nou echt voorkomt. Want als jij wereldwijd nummer 8 of 9 bent. Ik heb je verhaal trouwens gelezen, msiebers, wat een emotionele rollercoaster heb je in gezeten zeg. En het verhaal is nog niet eens helemaal afgesloten. Sterkte!