herkenbaar?

Discussion in 'Ik ben zwanger' started by lilo77, Jun 10, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lilo77

lilo77 Bekend lid

Jul 2, 2009
    692
    10
    18
    NULL
    NULL
    20 weken zwanger en overdag/sochends nog nauwelijks (of eigenlijk geen) buikje te bekennen. In de loop vd dag zie ik een buikje komen en savonds zie ik wel echt duidelijk een buikje! Is dit herkenbaar dat je pas savonds een buikje hebt? verder valt het me op dat ALS ik overdag een heel klein buikje zie en ik ga naar de toilet (ontlasting)dat er daarna helemaal/veel minder buikje te zien is. herkenbaar?

2. manaolana

manaolana Niet meer actief

Een beetje herkenbaar. In die zin dat ik duidelijk verschil zie tussen de ochtend en de avond. Maar ook in de ochtend is mijn buik echt al wel aanwezig. Na de wc dat herken ik niet.

3. Anniej1988

Aug 5, 2015
    16
    2
    3
    Female
    Ik ben 16 weken zwanger van de tweede en mijn buik komt ook pas halverwege de dag in zicht.
    Het ligt aan de bouw van je lichaam en aan je buikspieren hoe snel je buik zichtbaar word.
    Bij de eerste zagen mensen na de 20 weken pas iets als ik het had benoemd...
    Voor mij is het dus erg herkenbaar.

4. SMJD

SMJD Fanatiek lid

Oct 17, 2016
    1,890
    444
    83
    Bij de eerste weet ik nog dat ik rond 16-18 weken een mini buikje had, dat het net zo goed een zwembandje kon zijn.
    Nu 18 weken en een overduidelijke zwangere buik.
    Denk dat het aan je bouw/buikspieren ed ligt
    Mijn schoonzusje heeft tot 14 weken overgegeven en was 10kg afgevallen, had tot 20 wk een platte buik, daarna begon het ineens te groeien...

Share This Page