Zwanger ondanks maar 1x seks in de week voor de eisprong!?!?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lemi, 1 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angelie

Angelie Bekend lid

21 okt 2008
    607
    0
    0
    Dank je! En zie mijn banner: het is gelukt! (alweer de 1e ronde raak :$)

2. Haasje83

Haasje83 Bekend lid

30 mrt 2009
    654
    0
    0
    Amsterdam
    Bij een cyclus van 28 dagen zou ik mijn eisprong gehad moeten hebben op donderdag. Op zondag voor het laatst sex gehad...

Dacht dus dat er een ronde verspeeld was, maar... er is een mooie dochter uit voort gekomen!

Hoe het kan, geen idee?! Sterk zaad, ei was misschien een keertje eerder....
    Mijn man houdt het er maar op dat hij erg efficient is, hoewel hij het stiekem ook wel jammer vond dat hij wat minder hoefde te oefenen;)

3. Mama van meisje

28 okt 2007
    31
    0
    0
    Gefeliciteeeeeeeerrrrrd!!!!!!

4. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    WHAAAAAAA GEFELICITEERD!!!! Wat goed!!! Vertel, wat is je geheim? Weer maar 1x geklusd voor je ei?

GEniet ervan!

5. nana1980

nana1980 Fanatiek lid

27 aug 2010
    1.044
    1
    0
    NULL
    NULL
    zucht......hoe doen jullie dat?????????? Ik geloof dat het bij ons toch niet zo makkelijk gaat......

6. Dominique71

Dominique71 Bekend lid

25 mrt 2006
    978
    0
    0
    Nou, ik ben nu al 3x zwanger geweest en de eerste twee keer hebben we alleen op de dag van de positieve ovulatietest gevreen en de laaste keer was het een dag of 4 voor de ovulatie. Toen duurde het even voor ik door had dat ik zwanger was - ik kon het gewoon niet geloven!

7. Madelon84

Madelon84 Niet meer actief

hoe weet je dat je daarvan zwanger bent geworden? je hebt toch ovu testen gebruikt? of heb je niet op de dag van de posi ovu test geklust?

hier ook maar 1 x geklust, ook 2 dagen voor mn ei, helaas niet gelukt om de dag van de posi ovu test weer te klussen - de dag van de meeste kans - daarom had ik ook weinig hoop..
    toch raak!

8. Mamma van Finn

Mamma van Finn Actief lid

23 feb 2010
    451
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij ons was het ook echt in 1x raak, echt zo fijn dat we geen maanden teleurstelling hebben moeten meemaken!

9. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Dit geeft hoop hihi;)
    Ondertussen zijn we zeker n maand verder en de vorige keer bleek ik na m'n ei geklust te hebben;). Nu krijg k waarschijnlijk morgen m'n eisprong (vandaag knalpositieve ovutest) en we hebben de 23e (of 24 want was middernacht) en vanmorgen geklust. Dus ben benieuwd...Die x van de 24e zal geen nut hebben gehad voor n evt bevruchting toch? Kan me zo niet voorstellen dat ze 4 dagen blijven leven als t meestal niet langer dan 72uur is haha

mamavanfinn
    maar was dat van 1x seks in de week voor t ei? Want dat was de vraag:).

10. Proudparents

27 nov 2009
    32
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vorige keer deden we er vrij lang over met de rondes. Nu is de kleine 9 maanden. En zijn we weer aan het oefenen voor de volgende. Wil nog niet echt lukken. Mja teveel aan het hoofd hier. Eerste ronde zou leuk zijn.

11. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Maar was dat raak door 1x dan ofzo?!

12. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Een vriendin van mij is zwanger geworden door 1 keer onbeschermd vrijen in 3 jaar. En wij maar ploeteren...:x

13. Janna

Janna Fanatiek lid

Een vriendin van mij kreeg haar eerste doordat ze één keer een gescheurd concoom hadden... Bij de tweede had ze haar mirena laten verwijderen, omdat ze weer wilden proberen. Vijf dagen later had ze haar eerste menstruatie en dat was meteen ook haar laatste menstruatie!

Deel Deze Pagina