echo normaal? 5 of 6 weken

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door leetje, 5 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leetje

leetje Actief lid

31 jan 2008
    374
    0
    16
    Ik heb gister een echo gehad omdat ik ongepland zwanger ben geraakt en aangezien in een nogal onregelmatige cyclus heb wist ik niet hoe ver ik zou kunnen zijn...Dit is een beetje de situatie...ik heb 2 weken geleden een cb test gedaan met indicator, deze gaf 1-2 aan. Afgelopen zaterdag nog een en die gaf 3+ aan...Nou is dit mijn echo van gister. Nog geen beebje te zien maar een vruchtzak en een ring (t heet toch een zwangerschapsring?) Nu heb ik altijd een superpositieve (NOT) gyn :p (uit mijn ervaring bij mijn andere twee kinderen), die zei na een seconde te hebben gekeken dat het volgens hem een echo tussen 4 en 5 weken zou zijn, of dat het een windei is. Nu heb ik weer een nieuwe afspraak 29 december om te kijken hoe t gaat, maar thuisgekomen ben ik natuurlijk op het internet gaan kijken naar vergelijkingsmateriaal en op zich zou het toch best een echo van 5 weken en een paar dagen kunnen zijn of niet? Alvast bedankt voor de info!

Bijgevoegde bestanden:

2. Monique

Monique Verloskundige

6 mei 2014
    1.572
    0
    0
    Goedenavond,

ik ben het met je eens dat de echofoto goed kan passen bij een zwangerschapsduur van 5 weken en een paar dagen. Ik hoop voor je dat het een goede zwangerschap mag zijn! Vooralsnog ziet de ontwikkeling er normaal uit. Succes!

Groetjes Monique

Deel Deze Pagina