Hoe is jullie patroon met Mirena?

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Minny, 11 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Ik heb sinds december 2010 de Mirenaspiraal.
    Ik heb nooit een bloeding gehad, tot vorige maand. Toen ineens uit het niets ruim 4 dagen ongesteld. Het is inmiddels ruim 4 weken geleden en ik ben nog niet weer ongesteld geworden. Wat moet ik hier nu van denken? Is dit normaal met Mirena? Ik had 1.5 tot 2 weken geleden wel een heel gek gevoel in mijn borsten en steek in mijn onderbuik. Ik moet zeggen dat het net zo voelde als toen ik net zwanger was van de 2e. Dus een test gedaan, maar was negatief.

Hoe is jullie menstruatiepatroon met Mirena? Is mijn geval normaal of moet ik nog maar eens testen?

2. Laurake

Laurake Actief lid

22 mrt 2011
    245
    0
    0
    bediende/opticien/mama/vrouw
    belgië/Riemst
    Hallo,ik heb reeds 2 jaar mirena en ben er zeer tevreden over!1e maand regelamtig wat tussenbloedingen.2e maand kwam al het vaste patroon/regelmaat.Ik heb sindsdien elke maand een cyclus van 33 dagen ongeveer en krijg lichte bloedingen,bijna onherkenbaar,enkel een inlegkruisje is voldoende.Geen last meer van krampen,hoofdpijn,....Zeer tevreden over het Mirena spiraal,nog 2 jaartjes erin en dan gaan wij voor een 2e.

3. Makkie

Makkie Niet meer actief

ik heb um ook sinds dec 2010, maar mijn cyclus daar zit nog geen regelmaat of iets in. Paar keer een hele korte (maar wel heftige) bloedingen gehad, maar regelmaat is ver te zoeken. Ga het vanaf nu maar eens in mijn agend zetten wanneer enzo.... mss dat het dan duidelijker wordt.

4. woezel81

woezel81 Actief lid

6 apr 2011
    196
    0
    0
    overijssel
    heb de mirena bijna 2 jaar gehad en ben in die 2 jaar nooit ongesteld geweest, en dat was niet erg :)

5. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.238
    6.112
    113
    Na de eerste 5 maanden (bijna) continue vloeien zit ik nu op mn 'eigen' cyclus, dat wil zeggen de cyclus als ik geen anticonceptie gebruik. Tussen de 27 en 30 dagen. Ik vloei wel minder dan zonder mirena.

6. Bri

Bri Niet meer actief

Eerste maanden (bijna) continu gevloeid. Nu, half jaar na plaatsing, heb ik een cyclus van zo rond 25-28 dagen. Vloeien is heel lichtjes, maar duurt wel veel langer dan ik voorheen had (8-10 dagen, maar een inlegkruisje is genoeg om het op te vangen). Ik heb er ook meer pijn van dan vroeger.

Deel Deze Pagina