kan het de innesteling geweest zijn?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door jetvg, 23 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jetvg

jetvg Actief lid

28 okt 2009
    170
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo,
    23 januari heb ik een miskraam gehad..
    5 weken daarna werd ik weer ongesteld.
    afgelopen vrijdag had ik een beetje kriebels in de buurt van mn baarmoeder, en de dag erna een beetje lichte ongi krampjes.
    nu heb ik het steeds koud, heb de hele dag door trek en ben heel moe.
    deze laatste 3 verschijnselen had ik met mn vorige zwangerschap ook! ik durf er nu alleen niet in te geloven. ik zit nu in de 4e week, eind deze week zou ik kunnen testen, en de vorige keer voelde ik deze dingen ook al in de 3e week! ook groeide toen mijn borsten, en ik denk dat dat nu weer is, ja of ik wil het zien! je lichaam kan je ook voor de gek houden he?
    maar dat kriebelige en die ongi krampjes zou dat dan de innesteling geweest kunnen zijn? ik hoop het zoo! dat had ik de vorige keer niet, toen had ik 5 dagen innestelingsbloeding, maar ik voelde verder niks, en nu heb ik geen drupje bloed! hoeft dat niet elke keer hetzefde te zijn?
    ik hoop dat jullie me wat zekerder kunnen maken.

groetjes van een onzekere meid...

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi,

ik snap dat je zekerheid wilt. Die ka ik je helaas niet geven, je zult een test moeten doen om te weten of je zwanger bent. De symptomen die je hebt kunnen bij een zwangerschap horen. Even afwachten maar tot de test!

Mirjam

3. jetvg

jetvg Actief lid

28 okt 2009
    170
    0
    0
    NULL
    NULL
    bedankt mirjam voor je reactie!
    vanmorgen hebben we een testje gedaan, van clear blue plus.
    na 2 minuten kun je de test aflezen.
    net op t laatst van de 2 minuten moest je goed kijken om een heel wazig breed streepje te zien die t +je maakte.
    voor ons een twijfeltest dus..

een uurtje later keek ik nog eens naar de test, en wat zag ik?
    een duidelijke dunne streep! de test was dus aan het indrogen, maar het gaf mij wel een beetje meer de zekerheid dat we het goed hadden gezien dat er een wazige streep stond!
    wil dit nu zeggen dat ik zwanger ben? of kan het zijn dat als een test indroogt dat er een vals +je komt te staan?

ik weet dat ik over een paar dagen nog een testje moet doen om meer zekerheid te krijgen, maar dat duurt nog zo lang!!!
    ik hoop dat jullie weer antwoord op mijn vraag willen geven..

alvast bedankt!
    groetjes jet

Deel Deze Pagina