Hallo dames, ik weet niet zo goed wanneer mijn nod is/was of afgelopen woensdag of vandaag. Ik voelde me een beetje anders dus ik ben woensdag gaan testen. Netjes binnen de tijd een licht streepje - middag urine donderdag test 2, streepje lijkt het zelfde? ochtendurine. Die middag geeft cb digital negatief aan Ik besluit tot vandaag te wachten met kv testen maar ik gooi er wel gisteren een action test tegen aan, en ook een licht streepje Vandaag eindelijk weer de kv test. Nou ik doe de test vanochtend en tot mijn verbazing is het streepje heel licht! Lichter dan alle andere dagen... Dacht oke nu is het klaar Uit frustratie heb ik dan maar rond een uur of 1 die andere er tegen aangegooid en die is juist weer het donkerste van allemaal? is er nog hoop denken jullie? En daarbij vind ik zelf dat hij maar heel minimaal is verdubbeld? Wat zeggen jullie ervan? Groetjes ps eerste foto is de test van woensdag, 2de die van vandaag en de rest het rijtje
ja als ik die van vanmiddag erbij leg dan inderdaad wel maar hoe kan het dan, dat die van vanochtend het lichtste van allemaal was? Nu denk ik misschien is het wel mis en was hij vanmiddag wel het donkerst door de geconcentreerde urine want het is een heel groot verschil tussen die van vanochtend en die van vanmiddag
Er zijn meiden bij die beter in de middag testen dan de ochtend. Kan dus best dat dat bij jou ook zo is. Maandag middag nog eens testen en die vergelijken met die van vandaag. Maar volgens mij loopt ie wel op
Ik test in de middag veel donkerder dan in de ochtend. Zou t overmorgen nog eens proberen in de middag.
hoi dames ik kon me eigen toch niet inhouden dus ik heb vandaag getest ipv morgen Het lijkt er op dat hij wat donkerder is, maar zeker weten kan ik het pas zeggen als hij helemaal opgedroogd is en ik heb erbij kan neerleggen wat denken jullie?
Ik zou zeggen Ja, er is zeker nog hoop HCG heeft altijd even de tijd nodig om te verdubbelen, meestal zo'n 48-72 uur. Als je over twee dagen een actiontest doet moet hij zeker zijn opgelopen!
dankje, ik hoop het maar ik ben erg onzeker heb 14 x een vroege mk gehad, waarbij de testen lichter werden tot ze negatief waren en ook 2 bbz, en nu nog maar 1 eileider over en ik weet wel dat de test positief is maar het lijkt mij te weinig verdubbeling als ik kijk tussen woensdag en vandaag gelukkig mag/ moet ik woensdag naar de gyn ivm de laatste bbz in september. Ik weet dat er niets te zien is, maar als ik alleen al bloed mag prikken dan ben ik al erg blij
oh tjonge, dan snap ik je onzekerheid. voor nu ben ik ook hoopvol. Hopelijk jij na woensdag mooi nieuws!
Bedankt dames, ik kon niet meer tegen die onzekerheid, dus ik heb vanochtend gebeld of ik vandaag bloed mocht prikken en dat mocht ivm mijn verleden en vanmiddag kreeg ik de uitslag hcg is 26.. niet erg hoopvol als je bedenkt dat ik woe al een lichtstreepje had of het hcg is al terug aan het lopen na 0 en dan krijg ik een bloeding, of het is eigenlijk niet gestegen maar ook niet gedaald vanaf het weekend ik denk dat hij wel nog even door gestegen is aangezien de testjes een beetje duidelijker werden, maar dat het nu klaar is hij zegt het KAN in zeldzame gevallen nog goed komen, maar nee daar geloof ik niet in, jullie?