hallo even een vraagje: ik heb wat zwkwaaltjes.... veel moe licht gevoelige borsten misselijk en maagzuur.... nou heb ik net een test gedaan na 10 min zag ik niks toen heb ik de kleine gevoed etc en toen keek ik weet en stond er een dun rose lijntje langs.... ik heb men testen van mijn zwangerschap van dylano erboven gelegt en het streepje staat op precies dezelefde plek.... ik ben nog helemaal niet ongesteld geweest na de bavalling dus ik weet niet wanneer ik mijn nod zou moeten hebben.... ik heb anderhalve week terug wel 2dagen wat licht orange afscheiding ghad ma geen ongiepijn erbij maar nu weet ik niet of het dan meschien een indrooglijntje kan zijn ik heb iig nog nooit een indrooglijntje ghad bij sensitest wat zouden jullie doen? kan ik zwanger zijn zijn er mensen die het ook hebben ghad....
Misschien dat je over een paar daagjes nog een keer moet testen om te kijken of het lijntje duidelijker wordt , dan heb je wat meer zekerheid .... Sapnnend hoor !
hallo heb net weer getest en hij is nu al iets duidelijker... t zou we4l heel snel zijn net na mijn zwangerschap haha k wilde ook w8ten tot met de pil te beginnen tot ik weer ongie zou worden mja die is er niet.... groetjes
ja ik zag het ook al , lijkt me wel zwaar , maar ja das maar ff he ! Ik denk dat ik je mag feliciteren ! Proficiat ! je moet denk ik nog wel aan het idee wennen he ?
hey! t lijkt me niet zwaar juist k zit er nu toch al in haha k moet het nog wel even laten bezinken ja! grtjes
kan ik me iets bij voorstellen ,maar een nieuw wondertje is weerozo bijzonder ! Dubbel genieten maarzou ik dan zeggen !