Zwanger ondanks negatieve zwangerschapstesten

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Elinetjeee, 17 jun 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Junirose

Junirose Bekend lid

29 apr 2019
    835
    693
    93
    Vrouw
    Precies... heel erg triest.. Dit is niet jouw test!;)

Bijgevoegde bestanden:

2. Vaasje

Vaasje Niet meer actief

Wow...

Vond dit toch zo'n raar verhaal en had er flink m'n vraagtekens bij, m'n voelsprieten hadden dus toch weer gelijk.

Wat erg om over zoiets te liegen :eek:

3. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    :(:(

4. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.065
    17.022
    113
    Wow, wat?o_Oo_O

5. Olifantje92

Olifantje92 Fanatiek lid

16 aug 2018
    1.132
    540
    113
    Vrouw
    Huh??

6. Thirza78

Thirza78 Fanatiek lid

15 apr 2018
    2.026
    2.500
    113
    Vrouw
    #26 Thirza78, 20 jun 2020
    Laatst bewerkt: 20 jun 2020
    Jeetje, wat apart zeg als dat waar is.

Ik ken nog iemand die zoiets deed. Zij heeft toen ook een paar weken mee geschreven op een 'uitgerekend' forum. Tot de vroege echo periode kwam. En tja, toen heeft ze een vmk gefingeerd en zich helemaal gewenteld in alle medeleven. Sneu hoor. Maar die persoon was tenminste nog zo slim om even eerst de tests te photoshoppen zodat ze niet makkelijk Googlebaar waren. Alleen haar CB kwam rechtstreeks uit een reclamefolder..

Dus @Elinetjeee heb je nog een andere foto dan die CB op de grijze joggingsstof (deze: https://www.zwangerschapspagina.nl/threads/nod-lijst-1-t-m-15-juni-2020-door-tot-iedereen-op-roze.704447/page-134#post-23078875) of schrijf je mee onder een andere naam op baby 24?
    Ik neem aan dat je wel de kans aangrijpt om jezelf te verdedigen. Want het komt wel een beetje raar over ja. Mocht het wel gewoon jouw foto's zijn dan natuurlijk van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.

Tess27 en Vaasje vinden dit leuk.
  7. Vaasje

Vaasje Niet meer actief

Helaas is die foto op 24baby 8mnd geleden al geplaatst.

Echt in en in triest dat je dit doet. Ik vraag me ook oprecht af waarom je dit doet.

8. Thirza78

Thirza78 Fanatiek lid

15 apr 2018
    2.026
    2.500
    113
    Vrouw
    Oh ja ik zie het nu. o_O

Vaasje vindt dit leuk.
  9. Rosea

Rosea Actief lid

16 feb 2016
    287
    240
    43
    Vrouw
    Bizar zeg.. o_O

10. Elinetjeee

Elinetjeee Niet meer actief

Wow.. is hier een bom ontploft..
    Even voor de duidelijkheid: ik heb gewoon zelf een clearblue digital gedaan.. midden in de nacht omdat manlief te werk moest. Deze zei 1-2. Ik had hier nog geen foto van gemaakt en toen ik later weer wakker werd 6uur later.. stond het scherm op zwart. Toen zocht ik op internet naar een foto die hetzelfde scherm aangaf, want had niet nog zo'n test liggen.. prima als jullie me niet geloven maar zo zit het.. maar ik ga hier niet verder op in @Beheer sluit het topic maar

11. Vaasje

Vaasje Niet meer actief

Nou sorry maar als dat werkelijk zo is had je dat wel gelijk gezegd.

Zo komt je verhaal nog ongeloofwaardiger over.
    Maar goed succes met je leugen(s)

Soturi vindt dit leuk.
  12. Talithaaa

Talithaaa Fanatiek lid

13 nov 2017
    1.239
    1.170
    113
    Vrouw
    Wow dan zeg je toch gewoon dat je nog geen foto hebt en die morgen stuurt? Je gaat toch niet zomaar een foto van een ander gebruiken?

Maar dan kun je nu dus wel een foto maken van je test op een A4-tje met daarop de datum van vandaag en je gebruikersnaam? Ben benieuwd...

13. Secret Promise

Secret Promise Fanatiek lid

19 jul 2012
    2.901
    2.751
    113
    Vrouw
    Dit vind ik best een goede! Als het waar is wat je zegt @Elinetjeee dan is dit wel een goede manier om dat aan te tonen en daarbij je imago nog wat te redden.. :thumup:

Is het bullsh*t allemaal: Tsja meid.... :rolleyes:

Soturi vindt dit leuk.
  14. Secret Promise

19 jul 2012
    2.901
    2.751
    113
    Vrouw
    Ook maar even hier, aangezien je in het NOD-forum blijkbaar niet meer durft te reageren:

@Elinetjeee ik ben alleen wel benieuwd of je dat gaat kunnen.. aangezien je om 06:20 uur stuurde dat je zojuist een clearblue digitaal had gedaan en om 07:46 met die gestolen foto aan kwam. Daar zit geen 6 uur tussen, meid;)

Maar goed, kom maar op met dat bewijs hoor:D

Bijgevoegde bestanden:

Lindy1985, Thirza78 en Vaasje vinden dit leuk.
  15. Deurstopper

Deurstopper Actief lid

17 nov 2019
    214
    257
    63
    @Elinetjeee ik hoop dat je je beseft dat je veel vrouwen pijn doet met deze actie. Vol ongeloof lees ik dit topic.

Omdat je je blijkbaar met je symptomen al zo zwanger had gepraat in het andere forum durfde je niet meer te zeggen dat het niets was.

Mocht het alsnog waar zijn neem ik de woorden terug maar ik betwijfel het..

Thirza78 vindt dit leuk.
  16. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

Wat enorm pijnlijk ook om je zelf zo te bezeiken als het zo zit.

17. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.065
    17.022
    113
    Maar zelfs al zou ze ‘m wel ‘s nachts hebben gedaan is het nog een vaag verhaal.. Dan is je reactie toch eerder “%{^]$|%#, die CB test is veel te snel alweer blanco, nu kan ik geen foto meer maken:mad:” in plaats van dat je maar random een foto van internet plukt (en nog even netjes bijsnijdt) en doet alsof dat je eigen test is:rolleyes:

Soturi en Thirza78 vinden dit leuk.
  18. Secret Promise

19 jul 2012
    2.901
    2.751
    113
    Vrouw
    Jup.. Ik denk ook niet dat ze zich hier nog uit kan redden. Maar ze mag natuurlijk altijd een poging wagen:D Ben benieuwd of we nog iets van haar gaan horen!

Sado vindt dit leuk.
  19. Thirza78

Thirza78 Fanatiek lid

15 apr 2018
    2.026
    2.500
    113
    Vrouw
    #39 Thirza78, 20 jun 2020
    Laatst bewerkt: 20 jun 2020
    Ja, CB blijft 24 uur zichtbaar ongeveer.
    Bezint @Elinetjeee
    En misschien kan je voordat beheer het topic sluit je zowel in je NOD groep als hier je excuus aanbieden. En misschien ook even langs de huisarts om te krijgen of je begeleiding kan hebben hoe om te gaan met een onvervulde kinderwens. Want dit is niet heel gezond hoor..

En zelfs als je zwanger bent, wat ik voor je hoop, dan nog zou een excuus je sieren ipv in de aanval te gaan.

20. RM1996

RM1996 Fanatiek lid

15 feb 2019
    2.035
    2.386
    113
    Vrouw
    Maar bij een positieve test en het scherm is na zoveel uur weg, kocht ik toch echt wel weer een nieuwe test met evt een plusje ipv een schermpje. Zodat ik deze tot het einde van tijd zou kunnen zien o_O

Deel Deze Pagina