eindelijk!maar toch raadsel moment.

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door menneke1990, 1 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. menneke1990

menneke1990 Bekend lid

3 dec 2012
    693
    101
    43
    verzorgende ig
    breda
    Hallo allemaal 18 februari menstruatie gehad. ineens 5 maart 2x pijnsteken gehad en bloedverlies een week lang. huisarts geweest,doorverwezen gyn die mij hondsbrutaal behandeld en weggestuurd. nou het volgende..gisteren en vandaag positieve testen :D...maar... Vilgens verloskundige zou ik nu 5,5 week ver zijn..ik vertelde niet te weten of 5 maart een tussentijdse bloeding is of rare nieuwe menstruatie?? Als ik vanuit 5 maart reken zou ik 4 weken zijn i.pv. 5,5. Clear bleu geeft 1-2 aan...bij 5 weken hoort t toch 2-3 te zijn?? Naar 2 miskramen maakt t mij echt onzeker! Nu al spijt van de clear bleu test haha. 14 april eerste echo. kunnen jullie mij hiermee helpen? Kan t ook zo zijn dat clear bleu ernaast zit? Er staat namelijk 93% voor indicatie. alvast bedankt!

2. lietjuh

lietjuh Bekend lid

9 mrt 2015
    903
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik hecht geen waarde aan die tijdsindcatie van cb.
    Je kan beter de echo afwachten.
    Gefeliciteerd

3. menneke1990

menneke1990 Bekend lid

3 dec 2012
    693
    101
    43
    verzorgende ig
    breda
    Je hebt helemaal gelijk daarin het maakt je gelijk zo onzeker. heb ook tegen me man gezegd koop vanaf nu ook geen 1 test meer we weten dat we zwanger zijn en wachten op de echo. streepjes kunnen ook onzeker maken als ze niet oplopen en ben al onzeker door de miskramen hiervoor. dank je wel voor je felicitatie :)

4. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    gefeliciteerd, en die CB is echt geld-wegsmijterij. je hoeft er maar Net onder te zitten qua waarde en hij geeft weer wat anders aan met alle onzekerheden vandien. het is ook maar een indicatie he ;)

5. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Ik denk dat je nog geen 4 weken bent,en dat 5 maart je menstruatie is geweest.Klopt de cb ook gewoon.14 APRIL zou je dan 5+4 zijn,en vanaf deze termijn is het mogelijk,mits goede apparatuur en goede echocopist,om het hartje te zien kloppen.Ik zou er over nadenken om de echo een week later te doen,zodat je zeker een hartje moet zien.

6. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Gefeliciteerd en ik sluit me aan bij pipo30.

7. menneke1990

menneke1990 Bekend lid

3 dec 2012
    693
    101
    43
    verzorgende ig
    breda
    Verloskundige blijft erbij dat 5 maart mrt eisprong.en innesteling te maken heeft we zullen het wel zien bereid me voor op 2 verschillende termijnen.

8. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Ik denk het niet.Weet het eigenlijk wel zeker ook,gebaseerd op je eigen verhaal.Een bloeding tijdens eisprong en innesteling is ten eerste eerder een zeldzaamheid als regel,laat staan een hele week...maar goed,uitzonderingen bevestigen de regel.Laat het nog even weten,ben wel benieuwd;)
    En ga van de kortste termijn uit...dan is de teleurstelling niet zo groot straks.
    o ja,en van harte gefeliciteerd!

9. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    volgens de verloskundige was ik nu 2 weken verder, ook al wist ik precies wanneer mijn eisprong was... maar ze hield vol. ik had gelijk :p

10. Julia1979

Julia1979 Fanatiek lid

1 jun 2014
    1.885
    1
    36
    NULL
    Drenthe
    Veel zorgverleners rekenen alleen met t begin van je menstruatie.. Maar je eisprong is veel betrouwbaarder. Als je die weet reken je daarnaar toe terug en dan plus twee weken.

Deel Deze Pagina