Ben t zwanger zijn zo beu!!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door kirsten kulpe, 10 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kirsten kulpe

7 dec 2008
    21
    0
    0
    vrachtwagenchauffeusse
    Zo nog 3weken en dan ben ik uitgeteld maar ben t nu zo verschrikkelijk beu t zwanger zijn.
    De eerste 17 weken alleen maar overgegeven daarna begonnen mijn bekken en rug op te spelen.
    Daarna heb ik me 2weken goed gevoeld en langzaamaan kwam die ellende weer overgeven mijn rug en bekken.
    Ik hoop zoooo dat ik binnen 3weken beval want ik trek t niet meer heb een bovenwoning dus boodschappen doen is al k*t en mijn lieve man is int.vrachtwagenchauffeur staat momenteel in Denemarken.
    Dus eigenlijk sta ik er alleen voor en dat maakt me niet uit maar ..................

Ik had gehoopt dat ik een leuke zwangerschap zou hebben mijn t was eigenlijk helemaal niet leuk er waren al met al maar 2leuke momenten dat was de 20wekenecho en ik zat een x op mijn buik te tikken en ik werd terug getikt dat was t enige voor de rest was t gewoon knudde.

Zijn er nog meer mensen die zo'n verschrikkelijke zwangerschap hebben gehad????
    greetzzzz

2. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    Het is balen dat je je zo voelt maar ik denk dat er zat meiden zijn die zo met je hadden willen ruilen.

3. Fleur81

Fleur81 Actief lid

2 mei 2009
    281
    0
    0
    Parttime aan het werk en fulltime thuis ;)
    Zuid-Holland
    Ik vind dit om eerlijk te zijn nogal een harde opmerking! Natuurlijk is het een geschenk en een wonder om zwanger te zijn, maar dat wil niet zeggen dat het allemaal rozegeur en manenschijn is tijdens je zwangerschap! Ik kan me voorstellen dat je het af en toe zat bent, zeker aan het eind en al helemaal wanneer je zo'n pittige zwangerschap hebt en er grotendeels alleen voor staat!

Kirsten, heel veel sterkte en ik hoop dat je kleine niet al te lang meer op zich laat wachten :) Tot die tijd kom je hier maar lekker de leuke en minder leuke momenten van je af schrijven! Die kennen we namelijk allemaal wel ;)

Liefs,
    Fleur

4. kirsten kulpe

7 dec 2008
    21
    0
    0
    vrachtwagenchauffeusse
    Hoi fleur
    Dank je wel weet je misschien ben ik t wachten ook wel zat moet zeggen ben wel heel nieuwsgierig hoe mijn baby eruit ziet.
    Ik ben er klaar voor en t is van harte welkom hoor maar had gehoopt wat meer te kunnen genieten van mijn zwangerschap.

5. Bibi23

Bibi23 Actief lid

4 jan 2008
    403
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Ik hoop dat je snel bevalt meid!! Tis niet fijn als het de hele tijd al tegenzit....dan ben je het onderhand indd wel zat!!
    Suc6!!

6. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant
    Het is normaal hoor meis dat je het beu bent als je veel klachten hebt.
    De een heeft een super zwangerschap en de ander heel erg ziek waardoor je niet kan genieten.......Nog effe doorbijten die weekjes zijn zo om.....

Knuf

7. Mecha

Mecha Niet meer actief

helemaal met me voorgangers eens .. je kan heel makkelijk zeggen er zijn vast genoeg meiden die willen ruilen ,,, maar dat wil niet zeggen dat jij niet graag zou willen ruilen met iemand die een makkelijkere zwangerschap heeft gehad of doorgaat...

eerlijk gezegt ben ik het ook zat hoor ,.. heb het niet zo zwaar gehad als jou maar zit al vanaf week 17 thuis ivm zwangerschapsisschias.. begin ff ziek geweest dat trok gelukkig snel bij .. veel last van bandenpijn en overbelaste bekkenbanden.. kleine is al in gaan dalen vanaf 25 a 26 weken dus ook heeeel veel harde buiken en pijnen en schuivende schaambotjes en gekraak in me lijf...

nu op het einde veel last van em ribben bekken en vanaf deze week vrezelijk veel last van maagzuur obstipatie en overgeven :S
    23 dec weeen en 1cm ontsluiting en heeft niet doorgezet,, nog steeds veel harde buiken maar geen ontsluiting en dus geen weeen meer ( mag eht niet zo noemen van de arts)...
    dat maakt het nog meer dat ik denk nu mag je wel komen klein monstertje

heel veel sterkte ...

woeps besef me ineens dat ik het hele tijd over mezelf heb :$
    sorry maar luchte wel ff op , we zitten een beetje in hetzelfde schuitje

8. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant
    Dames ik moet zeggen dat met veel moeite zwanger ben geraakt hetwas bij ons onmogelijk maar dat neemt niet weg dat je nooit mag klagen ben heel dankbaar voor dit wondertje maar als ik hoofdpijn heb en misselijk ben is dat echt niet prettig vooral niet als je nog eens 36 uur werkt......

Dus ben het met Mecha eens

9. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Ik herken je verhaal heel goed hoor! Mijn eerste zwangerschap is ook niet over rozen gegaan. Kreeg al vrij vroeg in de zwangerschap te maken met een nierstuwing, waardoor ik dus kapot ging van de pijn. Heb er in totaal 3 keer voor in het ziekenhuis gelegen en ook een catheter gehad. Op het laatst kon ik mijn zoontje er ook wel uit kijken......dus ik hoop dat je snel bevalt!

10. miffy11

miffy11 Niet meer actief

jup, ben het ook helemaal beu. eerst voornamelijk vanwege de kwaaltjes, nu wil ik gewoon mijn beebje zien.
    ben het zo beu om te wachten, hoe ziet ze er uit, wie is ze?

11. JudithA

JudithA Actief lid

12 jun 2009
    128
    0
    16
    Hoop dat je de laatst weken een beetje rustig doorkomt en daarna volop van je kleintje kunt genieten. Hopelijk maakt zij/haar aanblik alles gelijk goed!

Deel Deze Pagina