Nou schrik me rot! Ban al 5 dagen aan het testen en ze liepen mooi op. Die van vanmorgen is een tikje lichter....ga ik net naar de wc heb ik veel slijm/bruin slierten en streepje rood. Ook heb ik last van mijn onderrug....zou dit dan toch een vroege miskraam worden? Heb net met de vk gebeld en die zegt dat ik nog 2 weken moet afwachten totdat ik 6 wkn ben. Dan zou ze met liefde een echo willen maken maar voor nu had dat nog weinig zin helaas. Heb maar een tampon in gedaan om te kijken of het meer wordt :x
Ik kan je niet zeggen of het een miskraam wordt, maar bij mij was het geen goed teken.. Ik hoop van harte dat het allemaal meevalt en dat het bloedverlies snel weg is! Het is wel aan te raden om geen tampon te gebruiken, als het wel een miskraam is heb je een grotere kans op een infectie omdat je baarmoedermond dan vaak iets is geopend..
Idd tampon gelijk uit doen! Gebruik een maandverbandje. Hier was bruin geen goed teken maar is 50/50 want je bent net zwanger kan nog innestelingsbloed zijn.
Nou heb de tampon uit gedaan en er zat niks aan ofzo. Ja het was een licht bruine slijm met echt maar een / rood Heb geen buikpijn maar wel lage rugpijn. Gisterenavond was het heel erg. pfff das toch niks he dat afwachten zo.
Had ik 2 weken geleden met een positieve test ook. Afgelopen week vroege ech ogehad en ben gewoon zwanger hoor. Nu nog een week wachten tot de 2e echo. wil dus niets zeggen.
Werd jou test ook iets lichter, en had jij ook bruin en beetje rood verlies dan? Wat is het vroegst waarop je en echo kunt krijgen dan? O ik zie al jij bent 6 weken.
ik had t in mn vorige zwangerschap 4 dagen voor nod, met 7 weken en met 14 weken. zolang t niet helder rood is zou ik me geen zorgen maken. snap je onzekerheid heel goed hoor
Dat je testen lichter worden hoeft niets te zeggen. Je HCG schommelt nog in het begin. Bij mij werd hij ook lichter en de vk zei dat ik niet meer mocht testen omdat je daar alleen maar onzeker van wordt.