zwanger ondanks pilgebruik

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sweetylove, 24 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetylove

2 nov 2006
    72
    0
    0
    hallo ik las een tijdje terug dat er best een aantal vrouwen
    zwanger zijn geworden ondanks dat ze de pil slikten.
    dat kan natuurlijk gebeuren, maar mijn vraag is hoe ze erachter
    kwamen, omdat je toch gewoon een onttrekkingsbloeding krijgt (menstrueert) als je de pil slikt? of merkten ze het doordat ze dikker werden of symptomen kregen?

groetjes anne

2. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Ik ben bij Daan zwanger geworden door de pil.
    Ik kwam hierachter nadat ik naar de huisarsts was gegaan omdat ik al weken zoveel jeuk had aan mijn borsten dat ik niet meer kon slapen of werken.
    Die adviseerd om even te gaan plassen zodat ik een test kon doen en die was echt positief.
    zelf nooit aangedacht dat ik zwanger kon zijn

3. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    oja hoe het kwam dat ik door de pil zwanger was geworden kwam omdat ik norit had gebruikt en mij nooit is verteld datdat niet mag

4. talia

talia Fanatiek lid

27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    ik ben bij de eerste door de pil heen zwanger geworden en nee niet omdat ik heb vergeten was want daar was ik altijd heel netjes in.

ik kwam erachter doordat ik in mijn stopweek zat en gewoon niet ongesteld werd dacht dat ik mss wat later was omdat ik toch ongi krampen had maar nee hoor ik was echt zwanger.nu hebben we een zoontje die alweer bijna 2 wordt en een 2de onderweg.

5. sweetylove

2 nov 2006
    72
    0
    0
    en werd je wel gewoon ongesteld?

6. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Ik ben tot de 3e maand gewoon ongesteld gebleven.
    Mijn moeder is tijdens al hij zwangershappen ongesteld gebeven de 9 maanden lang

7. sweetylove

2 nov 2006
    72
    0
    0
    echt ja? gewoon normaal ongesteld als anders? je hoort ook wel
    eens dat je dan minder dan normaal bent.
    goh dan verwacht je ook niet dat je zwanger bent wat een
    verassing of niet? :D

8. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    ja misschien wel iets anders maar achteraf niet wat veel anders

9. kims

kims Actief lid

7 jan 2007
    352
    1
    0
    je hoeft niet perse te bloeden hoor als je zwanger bent en de pil gebruikt.

Ik ben ook zwanger geworden door de pil heen, en merkte het omdat mijn menstruatie uitbleef. Omdat ik dit wat vreemd vond deed ik een test en die was positief!

10. motormuisje

motormuisje Actief lid

8 aug 2007
    137
    0
    0
    fysiotherapeute
    ik ben ook zwanger door de pil. ik werd gewoon ongesteld maar kreeg ineens last van mn darmen en kreeg buikpijn van mn broeken(gevoel dat dat je een te strakke broek aan hebt). had bij mn vorige zwangerschappen ook gelijk dat mn buik dikker werd en nu weer...

11. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Mijn stiefzus werd zwanger toen ze 18 jaar door de pil. Ze is nu inmiddels 13 jaar.

2e kind was al gepland en is al inmiddels 7 jaar.

3e en 4e na 3 maanden ontdekt dat ze zwanger werd na bezoek van huisarts en gyneacoloog omdat ze vreemd vond dat ze bultjes voelden, ze dacht dat ze kanker had en helemaal paniek, na echo op buik voor buikonderzoek blijkbaar zwanger en tot haar grote schrik dan nog van 2ling!

Ze is zwanger geraakt door de pil.

En ik ken de kennis van vroeger, oude vriendin van mijn zusje en ze wist PAS bij 9 maanden zwanger en dat ze snel moest bevallen nadat ze bij de huisarts was en moeder was in wachtkamer en ze vertelde tegen haar dat ze naar het ziekenhuis moest en dat zij oma wordt! Ze werd gewoon 9 maanden ongesteld door pil gebruik.

12. talia

talia Fanatiek lid

27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    maar had ze dan de kleine niet voelen schoppen?
    denk als je ineens zo een slag in je ribben krijgt zoals ik vaak krijg je toch gaat denken dat er iets aan het huizen is vanbinnen :)

13. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Neej, ze had niks van gemerkt, zo raar!

Maar tsja zo gaat het als je NIET hebt aangedacht dan merk je niet dat je zwanger bent, zo raar allemaal!

14. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.045
    0
    0
    2 Keer hier eerste keer dacht ik dat ik buikgriep had en duurde het zolang voor ik ongesteld werd testje gedaan en positief.
    Deze keer zei vriendin van mij wat mankeer jij (ze is zwanger )bij mij hormonen en bij jou.
    Toen zei ik ow wil wel testje doen om te laten zien dat het niet zo is en jawel hoor zwanger :)
    En de tweede van mij was gewoon gepland telde ook gelijk aan met het stoppen van de pil.

15. Kleine

Kleine Actief lid

17 dec 2007
    194
    0
    0
    ik kwam er pas achter na 10 weken ik dag er echt niet bij na over zwangerschap
    ik zat in me examen jaar en begon heel veel over te geven ik dag dat het door de stress kwam ma toen zei me moeder doe maar even een testje en ja toen was het postief

16. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    :confused: :confused: mag dat niet? Verschilt dat per pil ofzo?
    Heb al best vaak norrit gebruik enneh altijd gewoon de werking van de pil gehouden :( nou lekker t zal je gebeuren! Daar rekent toch niemand op?

17. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Bij ieder anticonseptie die word gebruikt word de werkzaamheid een stuk minder en er word dan een condoom aangeraden.
    Ik slik norit ivm hrnische diarree en als ik dan moest werken of weg ging dan pakte ik ze. Ik ben blij dat ik op me 16 al niet zwanger ben geworden. Ik vrat ze als snoepjes :oops: vandaar dat ik ook verwonderd was dat ik nu al na de 4e ronde zwanger ben haha want tja al je van je 16e in principe nooit een goed werkende pil heb gehad......

dus oppassenvoortaan andere diarree remming mag wel als er maar geen active kool in zit

18. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Owww thanks voor de tip! Ik wist dat echt niet en ik denk velen niet :rolleyes: staat ook niet in de bijsluiter enzo.

Pfffieuw heb ik ook geluk heda ik at ze ook regelmatig inderdaad ivm mn darmen :D Moet er niet aan denken om inderdaad op mn 15 e 16e zwanger te zijn geraakt.

En als er nu een tweede door zou komen dan is de situatie wel anders dan toen, maar toch ik hou er zeker rekening mee nu!

19. antonija

antonija Lid

23 jan 2008
    7
    0
    0
    ik ben ook dwars door de pil (die ik altijd netjes slikte) zwanger geworden mijn dochtertje is nu 4 jaar oud...
    eerst kreeg ik geen bloeding, maar ik dacht ok misschien komt nog en ging veredr met pil slikken...2 weken later begon ik heel erg moe worden, misselijk en ben een keer flauw gevallen en toen ben naar huisarts gegaan test gedaan en toen bleek dat ik zwanger was...verder was (ondanks pil) alles ok met baby...
    het kan dus echt!
    veel succes allemaal :)

20. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant

Deel Deze Pagina