Hoi Dames, Geen idee of ik dat hier moet plaatsen of bij zwanger worden, maar ik zat ineens te denken en weet het antwoord eigenlijk niet en hopelijk jullie wel. Is het mogelijk zwanger te worden ondanks restweefsel van een vorige zwangerschap/ MA? en zo ja, is dat dan gevaarlijk/ hinderlijk voor de nieuwe zwangerschap? Liefs en bedankt voor jullie antwoord
Mijn verloskundige gaf van de week aan dat dat wel kan, maar dat de kans op een miskraam dan ook weer groter is.. Hoe en wat weet ik verder niet, want daar hadden we het eigenlijk niet echt over..
Dat vraag ik me ook af. Ik weet niet zeker of er restweefsel aanwezig is, maar ik vermoed van wel. Ik heb een vmk gehad met 4w4d en heb erg weinig bloedverlies gehad. 10 dagen later begonnen met ovulatietest en, maar die bleven donker, niet positief maar wel donker. Een zwangerschapstest had een eeg vaag streepje, bijna nief te zien. Ik nam aan dat het met de volgende menstruatie wel opgelost zal zijn. Geen ovulatietest en meer gedaan.eergisteren had ik rekbaar slijm, dus toch maar ocul gedaan en knalpositief. Had ik totaal niet verwacht. Ik ben dus erg benieuwd. We hebben wel gebruik gemaakt van de avond, dus over 2 weken weet ik meer.