Hoi allemaal, ik heb al meerdere berichten hierover gelezen in allerlei verschillende situaties maar ik zit mezelf nu zo gek te maken dat ik zelf maar wat ga plaatsen. Wij zijn nu ongeveer 2 jaar bezig om zwanger te raken. Ik ben in mei dit jaar zwanger geweest en heb toen een miskraam gehad met 11 weken. Nu 5 maanden later ben ik 4 dagen overtijd terwijl ik normaal altijd heel stipt rond de 29/30 dagen zit. Daarbij ben ik misselijk en heb ik steken in mijn baarmoeder, anders dan de menstruatiekrampen die ik ben gewend. Er is geen 1 druppel bloed te vinden nog, hoe vaak ik ook veeg en mijn temperatuur heb ik zojuist gemeten op 37,7 terwijl ik normaal rond de 36,4 zit. Tijdens mijn 1e zwangerschap zat ik ook rond de 37,5 continu. Mijn testen blijven daarentegen wel negatief. Bij mijn vorige zwangerschap waren die wel direct positief. Nu weet ik dat mijn moeder altijd een late eisprong had en dus ook later positief testte maar toch neemt de hoop steeds wat af als ik negatief test. Ik heb geen idee wanneer ik precies geovuleerd heb omdat ik dat probeer los te laten. Zijn er meer mensen die dit hebben gehad? Ik lees zoveel verschillende dingen over mensen die na 2 weken eindelijk positief testte of na 5 dagen alsnog ongesteld werden…