zwanger ondanks spiraal?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Chichi123, 16 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chichi123

Chichi123 Lid

16 mrt 2009
    5
    0
    0
    Hoi allemaal!

Ik ben zeer tevreden met mijn koperspiraaltje. Heb er namelijk nooit last van en ben kan op de dag af tellen wanneer ik :evil: moet worden (namelijk precies een cyclus van 28 dagen). Nou moest ik het woensdag worden, maar ben het nu nog steeds niet. Ik heb dit nog nooit meegemaakt, dus maak me wel een beetje zorgen. Ik had dinsdag een beetje dik wit slijmverlies dus dacht dat de :evil: er aan zou komen. Donderdag kreeg ik hevige krampen in mijn rug en buik (kon niet eens goed meer zitten). Het rare was dat dit vrijdag ook weer over was. Nu is het ook zo dat ik normaal een week voor mijn menstruatie zeer gevoelige borsten krijg, nog steeds heb ik deze klachten niet. Ook geen buikpijn meer, alleen een zeurend gevoel en af en toe wat steken links en rechts. Verder heb ik veel hoofdpijn gehad, dacht dat ik een griepje had, omdat ik het ook zo warm heb. Verder heerst er veel gerommel in mijn buik. En heb ik een beetje last van maagzuur, maar niet misselijk ofzo.
    Zou ik ondanks mijn spiraaltje toch zwanger geworden zijn? :(
    Hoop dat iemand hierop kan antwoorden.

Groetjes!

2. happymama

happymama Niet meer actief

het enige wat je kan doen is een test ! je bent nu wo een week overtijd dus . dan kun je makelijk testen . succes met testen en laat t even weten .

3. liesje1981

liesje1981 Actief lid

25 sep 2006
    176
    0
    0
    het kan neem maar van mij aan hahaah

4. Chichi123

Chichi123 Lid

16 mrt 2009
    5
    0
    0
    Ojee!

Liesje, had jij ook van die vage klachtjes? Want normaal als mijn menstruatie moet komen heb ik dagen van te voren en de dag zelf zo'n buikpijn dat het bijna niet te houden is. En nu alleen een weeig gevoel en steekjes.
    Denk dat ik woensdag maar eens een testje ga halen..
    Ben best benieuwd!

5. happymama

waarom doe je nu gewoon geen test. je bent een week over tijd dan zou die gewoon posi aan moetten geven als je zwanger zou zijn

6. Chichi123

Chichi123 Lid

16 mrt 2009
    5
    0
    0
    Dat is waar! Probeerde me zelf wijs te maken dat mijn cyclus misschien overhoop lag, maar aangezien daar geen reden voor is kan ik straks beter even langs de drogist gaan....

7. happymama

ja zou ik wel doen ik bedoel waarom niet
    je kan t beste die van kruidvat 2 voor 5 euro zijn goed koop en goede kwaliteit.
    en waarom zou je cyclus overhoop liggen als je je spiraal nog hebt en als die cyclus altijd 28 dagen is .
    succes meid .
    en ow ja je kan op alle momenten van de dag testen als je al bijna een week overtijd bent. niet te veel drinken van te voren .
    is ie toch negatief dan morgen vroeg nog een doen

8. Chichi123

Chichi123 Lid

16 mrt 2009
    5
    0
    0
    Dat is waar..
    Thanks voor de tip! Wist niet dat ze daar zo goedkoop waren... Ga er vanmiddag meteen heen.
    Ik laat vanavond wel weten wat de uitslag is!

9. liesje1981

liesje1981 Actief lid

25 sep 2006
    176
    0
    0
    ik zelf heb dus ook een spiraaltje leuke dingen zijn dat!

maar het is zeker welkom

neej dat niet zere borsten
    en niet kunnen poepen :(

10. Chichi123

Chichi123 Lid

16 mrt 2009
    5
    0
    0

Ja idd!

Dat kan ik nu ook niet meer haha...
    Maarja heb gister een testje gedaan en was nega, dus