Haayy ik zit in de wachtkamer en de gynaecoloog is net weggeroepen voor een spoedoperatie. Ik weet niet hoe lang het nu gaat duren maar laat het weten bedankt!😘
Hallo daar ben ik even voor een korte update.. heb een inwendige echo gehad.. het spiraaltje zit er nog maar zit helemaal onderaan (verkeerd dus) er is geen zwangerschap te zien.. Dit kan 2 dingen betekenen of het is te pril omdat ik pas net 5 dagen over tijd ben.. of de zwangerschap zit ergens anders.. heb nu een spoed bloeder gehad en naar aanleiding daarvan word gekeken hoe hoog mn hgc is.. ben nu aan het wachten op ze uitslag duurt een uur jammer genoeg.. maar goed dus nog steeds onzekerheid een beetje..
die vermoeden had ik helaas al omdat je het touwtje niet kon voelen. weet je inmiddels al meer? hoop voor je dat het gewoon te pril is om te zien en niet op een andere plek zit.
Och jeetje, als het niet toch een buitenbaarmoederlijke zwangerschap is...! Mijn zwager is gynaecoloog en vertelde mij dat dat risico het grootst is. Ik hoop op goed nieuw meis! En je vroeg hoe dat bij mij ging. Ik mocht ook gelijk komen. Ik kreeg meteen een echo en daarop zagen we een intacte zwangerschap met hartslag, passend bij 6 en halve week. Met de eendenbek heeft hij het spiraaltje uit de baarmoedermond gehaald, omdat het geen gevaar voor de zwangerschap opleverde. Hij vertelde ook dat ze soms een spiraaltje laten zitten en dat het dan ook goed kan gaan. Benieuwd hoe je uitslag is. Ik duim voor je!
Hier ook een ervaring. Ik ben in feb 2013 zwanger geraakt door mijn spiraal heen had ook een koperspiraal. Normaal had ik netjes iedere 28 dagen mn menstruatie. Die bleef echter uit dus voor de zekerheid een zwangerschapstest gehaald en die was knal positief!. Was natuurlijk voor mij ook erg schrikken. Paar dagen later naar gynaecoloog geweest en die heeft dmv echo gezien dat mijn spiraal uitgezakt was. Meteen laten verwijderen. Echter geen zwangerschap te bekennen. Week later weer echo nog steeds geen zwangerschap te bekennen maar wel een rare plek van ruim 7 bij 4 cm! Dus vermoeden buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Binnen een uur op de operatietafel maar geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap dus een cyste. Die hebben ze door geprikt met een kijkoperatie maar zwangerschap konden ze niet vinden. Ze zeiden tegen me nou mevrouw gaat er maar vanuit dat het een miskraam wordt ook omdat mn geprikte hcg opzich niet hoog was. Na ontslag een afspraak gekregen 2 weken later. In die 2 weken geen druppel bloed verloren maar ook geen symptomen. Bij de afspraak toch een kloppend hartje gezien en nu een grote meid van 2.5 jaar! Wel overigens met 26 weken en 6 dagen geboren maar dit had er niks mee te maken. Gelukkig gezond en wel dus het kan wel!
Hallo lieve dames wil graag even op iedereen reageren maar heb op dit moment erge buikpijn maar wil jullie ff snel op deze hoogte houden.. ik heb mijn bloed laten prikken. En heel apart maar het aparaat waar ze het bloed mee testen was 3 keer uitgegaan bij mn test.. wat het zal beteken God knows maar goed . Heb anderhalf uur lopen wachten.. Toen zeiden ze ga maar naar huis we bellen je wel.. belde de assistent me om half 6 op met ze mededeling dat de uitslag nog steeds niet binnen is.. als mn waarde alsnog te hoog blijkt te zijn zal de nachtdienst me bellen Ook lekker dan. Voel me super onzeker.. en had ook tegen hem gezegd .. Waarom. Kunnen we de spiraal er niet meteen uit halen..de gyno zei nee want de kans dat je daarmee gaat bloeden is erg groot
ooh meid wat vind ik het erg voor je dat je zo de nacht in moet gaan echt niet leuk dit. wens je heel veel sterkte en hoop dat je nog een beetje kunt slapen.
Pffff heb alles gelezen... wat een gedoe meid! Ik hoop dat je een beetje kan slapen vanacht en dat je snel iets meer duidelijkheid krijgt. Sterkte!