jeetje meid wat verschrikkelijk zeg ik kan me heel goed voorstellen dat er je er dan even door heen zit. ik hoop voor je dat een gesprek bij de psycholoog je weer goed gaat doen en dat je alles weer een beetje duidelijk voor je ziet. hoop zo voor je dat ze goed nieuws voor je hebben morgen. hoe laat moet je er zijn? geeft helemaal niet hoor en zo lang is je verhaal niet kon er snel door lezen nee hoor alle gekheid een beetje maar als je hier je steun kunt vinden dan lekker van je af schrijven. gooi het er maar lekker uit dat kan vaak ook goed opluchten. houd je ons op de hoogte? heel veel liefs en een dikke knuffel Zelfs van mijn man want die leest stiekem mee en ook hij leeft met je mee
Heel veel sterkte en logisch dat je in een emotionele achtbaan zit. Dit is zo onverwacht. Ik hoop toch dat je morgen een mooi kloppend hartje ziet! En als schrijf je hele forums vol om van je af te schrijven, daar zijn ze voor en beter dan opkroppen.
geen dank meid!! ook wij hebben aardig wat mee gemaakt op dat gebied dus weten een beetje hoe je je voelt. ik heb een aantal jaren geleden een lege vruchtzak gehad en met de tabletten om het uit te drijven wou niet en ze hebben me twee keer moeten curetteren want na de eerste keer kwamen ze er achter dat ik een schotje boven in mijn baarmoeder heb dus moesten ze me nog een keer helpen. daarna weer zwanger alleen was het vruchtje niet levensvatbaar en verloor ik het met 8 weken zwangerschap helaas. ook heb ik helaas met nog heel veel pijn in mijn hart een aantal jaar geleden een abortus moeten doen. ik wist net dat ik zwanger en die zelfde avond kwam ik plat en kon ik niet meer eten of drinken want alles kwam er uit. in 2 weken tijd 20 kilo af gevallen en met uitdroging opgenomen in het ziekenhuis. ik moest toen kiezen of opgenomen blijven en niet voor mijn oudste kunnen zorgen en dat mijn lichaam grote klappen zou krijgen of zwangerschap afbreken. heb nog nooit een zwaardere keuze moeten maken dan dat. sorry voor mijn lange verhaal maar voel zo met je mee met alles. zie alles weer voor me en hoe moeilijk dit voor je zal zijn. heel veel sterkte meid!!!
Volg je verhaal al even, maar had nog niet gereageerd. Heb je de echo al gehad? Duim voor je dat alles goed is en je een mooi kloppend hartje te zien krijgt. Sterkte! Liefs
Wat ontzettend spannend allemaal. Is helemaal niet raar dat het opeens zo veel met je doet. Alles wordt omgegooid in je leven, een portie spanning waar je u tegen zegt en dan ook de hormonen erbij...dat is gewoon een tijdbom. Maar gelukkig heb je genoeg hulp om die tijdbom onschadelijk te maken voordat hij ontploft (en daarmee reken ik de empathie van dit forum ook mee). Succes bij je echo als die nog niet is geweest
Lijkt me heel dubbel: je hebt een spiraal om niet zwanger te worden. Dan ben je tóch zwanger en dan wil je toch heel graag die baby! Ik kan het me helemaal voorstellen. Ik hoop dat alles goed is.