Urgh.. Ondertussen 3 dagen overtijd, heb nog niet durven testen want ik ben nog in ontkenning haha Volgende week ga ik namelijk trampoline springen en ik weet dat ik daar een verklaring moet tekenen dat ik gezond en niet zwanger ben. Dus mijn hoofd roept "zolang je niet test ben je niet zwanger". Kul natuurlijk haha. Maar als het nu wel zo is? Niet meedoen is geen optie eigenlijk, tenzij ik helemaal afzeg en dat wil ik niet. Niet springen en wel mee eten, ik vermoed dat men dan direct weet wat er speelt tenzij ik een hele goede smoes ga bedenken. Voor de mensen met ervaring, zou het echt zo dramatisch zijn om te gaan trampoline springen als ik dan 6weken zwanger zou zijn? Ooh als ik nou morgen ongesteld word. Al dat gestress om niks
Ik zou gewoon testen en als je zwanger bent een smoes verzinnen en niet springen. Waarschijnlijk kan het helemaal geen kwaad hoor, maar stel je voor dat er achteraf iets misgaat, dan ga je toch sowieso de oorzaak zoeken bij dat springen Tenminste, zo werkt mijn hoofd
Anders aangeven dat je last van een knie of enkel hebt en liever geen risico neemt met het trampoline-springen? Al zou ik zelf niet direct weten waarom het niet zou kunnen, maar het zit je niet heel lekker dus dan zou ik het niet doen als je zwanger blijkt te zijn.
Wat me niet lekker zit is dat ik dus in die verklaring moet liegen. Als ik geen verklaring in had hoeven vullen had ik er geen moment over getwijfeld, omdat ik niet inzie waarom dit kwaad kan. Ja, wellicht met een flinke buik, maar met 6weken niet imo... Maar goed, wie ben ik. De verklaring brengt me puur aan het twijfelen. Ik voelde me al ongemakkelijk toen ik bij de dinnershow in disneyland moest verklaren dat ik geen astma heb (wat ik wel heb, maar ook al 20jaar met beesten, stallen en rijbakken om ga zonder klachten) omdat ik anders niet toegelaten werd Deze meiden weten van onze wens en we kennen elkaar door onze gezamelijke liefde voor onze sport, dus een blessure faken wordt lastig, dan moet ik een tijdje toneel gaan spelen. In het ergste geval zal ik dat wel doen, maar liever niet dus.
Ach je kunt je verstapt hebben de dag ervoor? Kan iedereen gebeuren toch Maar ik snap je wel hoor. Lastig!
Hmmm lastig. Misschien een zwachtel om de enkel verbinden als in: ik heb mijn enkel verzwikt en nu zijn mijn enkelbanden uitgerekt?
Eerst maar een test om te kijken of je zwanger bent ? En als het hopelijk raak is, kan je dan niet het bedrijf bellen en het na vragen of het op dat termijn een gevaar kan zijn? Veder zou ik niet weten wat je moet doen als het echt een risico is, lastig.. Succes
Ja die test is nu echt ontkenningsgedrag haha. Morgenochtend er toch aan geloven. En als ik inderdaad zwanger ben kijken wat dan. Met het bedrijf overleggen lijkt me weinig zin hebben, die willen zichzelf uiteraard indekken. Wellicht huisarts ideens informeren dan. Nou, geen zorgen tot morgen dan maar?
Nooit geweten dat je geen trampoline zou mogen springen als je zwanger bent. Wat voor bijzonders ga je precies doen? Nu pril zwanger en ook al met kinderen op de trampoline gesprongen. Bij vorige zwangerschap ook veel gedaan.
Eerst even testen inderdaad. Maar vraag me af waarom je geen trampoline zou mogen springen? Je mag toch gewoon alle sporten doen zolang het voor jezelf goed voelt? Anders voor de zekerheid even met de ha of verloskundige overleggen.
Ik kan me voorstellen als je buik echt uitsteekt dat het een risico kan zijn ivm met vallen of ellebogen van anderen. Maar zo pril.. Dan zit het volgens mij lekker veilig in jou buikje hoor.
Ik denk dat het een verschil is of je gewoon op een doorsnee trampoline voor kinderen springt of echt zo 1 in een sporthal met giga veel vering waarbij je in zo'n tuigje gezekerd zit. Bedoel jij dat laatste TO? Ben benieuwd wat er uit je test is gekomen en zou denk ik ook maar een blessure faken bij een positieve test.
Ik snap niet dat je niet gewoon test. Ik zou geen risico willen nemen met een eventuele zwagerschap...
Onzekere test en al 6dagen over tijd us ben nog niet veel wijzer. Lees genoeg over dat het geen kwaad kan om gewoon te springen (niet met tuigje, maar wel grote trampolinehal) maar dit bedrijft laat je dus tekenen vooraf dat je gezond en niet zwanger bekend. Waarschijnlijk om zichzelf in te dekken en twijfel daardoor dus ineens... Nogmaals: als ik niets had hoeven tekenen had ik zonder twijfel gegaan. Ik ben in erg goede conditie en sport 4-5x per week op vrij pittig niveau.
Dat soort dingen is veelal om zich in te dekken, zonder dat er werkelijk sprake is van een risico. Zag laatst dat zwangeren ook niet in een peuterdraaimolen mochten...... Nou, dat is ook behoorlijke onzin.
het gaat erom dat jij voor jezelf bepaalt of je het ziet zitten of niet. Zij dekken zich gewoon in. Net zoals dat ze in amerika in de gebruiksaanwijzing van een magnetron tegenwoordig zetten dat je er geen dieren in kunt opwarmen/droog maken
Ik zou écht niet trampolinespringen als je zwanger bent. Ook niet als je pas zwanger bent. Je mag ook niet in een achtbaan, ongeacht hoe lang je zwanger bent. Ik zou testen en als het zo is, ben je door je enkel gegaan. Ik zou het risico echt niet nemen. Je moet niet voor niets een verklaring tekenen. Je vergeeft het jezelf nooit als je het kindje daardoor verliest. Ik baalde ook toen ik 9 weken zwanger was dat ik bij alle attracties op het bankje kon zitten, maar achteraf ben ik er heel erg blij mee. Kortom: het kan goed gaan, maar het kan ook fout gaan. Wat is je meer waard?